Beantwoord
word mijn klacht over instabiele glasvezel verbinding niet serieus genomen?
Ik heb via de Klantenservice een klacht ingediend als nieuwe glasvezelklant dat ik slecht tot geen verbinding kan maken met bepaalde applicaties ( Steam Origin ) de downloads zijn gemiddeld 15mb of lager..online spellen spelen ? Haast onmogelijk met constante fout meldingen zoals lage internet snelheid of connection to host has been disconnected.. Speedtest ( ook niet heilig ) geeft wel aan dat ik de maximale snelheid van 478mbps haal.
En ter vergelijking mijn Ziggo abbonnement was een kabel abonnement met 400 Mbit/s download- en 40 Mbit/s had een stabiele verbinding 45mbps bij Steamdownloads en ALTIJD online games kunnen spelen zonder lag hoge ping of andere irritaties.
Ik heb hier een klacht over ingediend maar krijg doodleuk een week ( ! ) later zonder enige verdere ondersteuning een antwoord :
" Je geeft aan dat je download in applicaties op 33 Mbps blijft hangen. De speedtest die je gedaan hebt geeft echter een download aan van 479 Mbps. Dit betekent dat het geleverde internet wel de goede snelheid behaalt. Wanneer applicaties deze snelheid niet overnemen, zit dit inde applicaties zelf.
Hier kan T-Mobile Thuis je helaas niet mee helpen. Wat je zou kunnen proberen, is alle applicaties updaten naar de laatste versies. "
De laatste versie net zoals alle drivers zijn al up to date mijn Windows 10 is up to date mijn PC is gebouwd voor gamen en bevat alle laatste updates Origin / Steam updates doen zich dagelijks voor. Dit is met Ziggo nooit een probleem geweest .. 1 uur voordat ik glasvezel heb ontvangen was ik nog lekker aan het gamen met Ziggo zonder gezeur .. ik was heel blij overgestapt met het idee yes nu nog sneller.. 1 uur later kon ik niet meer online gamen ! ik ben zelfs met downloaden er op achteruit gegaan.. hoe is dit mogelijk ?!
Buiten dat de modem/ router meerdere malen uit aan gezet en terug gezet op fabrieks instellingen. Alle poorten opengezet en upnp enabled en disabled in verschillende combi's.. noem het maar op uren diverse technische forums en youtube bekeken met allerlei oplossingen waar zelfs een technicus op afstand tegen betaling zelfs heeft meegekeken en iedereen komt bij mij tot dezelfde conclussie : neem contact op met T-Mobile met als antwoord ; zie hierboven."Hier kan T-Mobile Thuis je helaas niet mee helpen. Wat je zou kunnen proberen, is alle applicaties updaten naar de laatste versies. " Ik word niet echt serieus genomen dacht ik nog..
Zelfs een € 80,- dure cat6 kabel gekocht voor niks!
wat ik wil : 1. online kunnen multiplayer games gamen
2.downloadsnelheden aanbieden zoals beloofd als speedtest de hoogste waardes kan METEN
3. een atwoord op de vraag waarom in de praktijk kan ik dat niet met T-Mobile, maar wel met Ziggo ?
4. serieus genomen te worden.
Ik ben telleurgesteld waarom ? Ik heb het duurste pakket genomen terwijl de concurrent het wel zonder problemen lukte om mij bovenstaande punten te leveren voor minder geld zelfs!
Graag een reactie.
Mijn Modem Draytek 2132F
Windows 10 laatste met de laatste updates
PC i7 8700K 16GB 2x GTX 1080Ti drivers 390.
Firmware van de moederbord is up to date
Ga mij aub niet als nieuwe klant simpele dingen vertellen zoals update uw applicaties want ik vind dat totaal onbevredigend en niet echt helpen.:@:@
De rekening betaal ik onder protest vanwege de niet geleverde snelheden en geen hulp of ondersteuning van een provider die de plicht heeft dat wel te doen!
En ter vergelijking mijn Ziggo abbonnement was een kabel abonnement met 400 Mbit/s download- en 40 Mbit/s had een stabiele verbinding 45mbps bij Steamdownloads en ALTIJD online games kunnen spelen zonder lag hoge ping of andere irritaties.
Ik heb hier een klacht over ingediend maar krijg doodleuk een week ( ! ) later zonder enige verdere ondersteuning een antwoord :
" Je geeft aan dat je download in applicaties op 33 Mbps blijft hangen. De speedtest die je gedaan hebt geeft echter een download aan van 479 Mbps. Dit betekent dat het geleverde internet wel de goede snelheid behaalt. Wanneer applicaties deze snelheid niet overnemen, zit dit inde applicaties zelf.
Hier kan T-Mobile Thuis je helaas niet mee helpen. Wat je zou kunnen proberen, is alle applicaties updaten naar de laatste versies. "
De laatste versie net zoals alle drivers zijn al up to date mijn Windows 10 is up to date mijn PC is gebouwd voor gamen en bevat alle laatste updates Origin / Steam updates doen zich dagelijks voor. Dit is met Ziggo nooit een probleem geweest .. 1 uur voordat ik glasvezel heb ontvangen was ik nog lekker aan het gamen met Ziggo zonder gezeur .. ik was heel blij overgestapt met het idee yes nu nog sneller.. 1 uur later kon ik niet meer online gamen ! ik ben zelfs met downloaden er op achteruit gegaan.. hoe is dit mogelijk ?!
Buiten dat de modem/ router meerdere malen uit aan gezet en terug gezet op fabrieks instellingen. Alle poorten opengezet en upnp enabled en disabled in verschillende combi's.. noem het maar op uren diverse technische forums en youtube bekeken met allerlei oplossingen waar zelfs een technicus op afstand tegen betaling zelfs heeft meegekeken en iedereen komt bij mij tot dezelfde conclussie : neem contact op met T-Mobile met als antwoord ; zie hierboven."Hier kan T-Mobile Thuis je helaas niet mee helpen. Wat je zou kunnen proberen, is alle applicaties updaten naar de laatste versies. " Ik word niet echt serieus genomen dacht ik nog..
Zelfs een € 80,- dure cat6 kabel gekocht voor niks!
wat ik wil : 1. online kunnen multiplayer games gamen
2.downloadsnelheden aanbieden zoals beloofd als speedtest de hoogste waardes kan METEN
3. een atwoord op de vraag waarom in de praktijk kan ik dat niet met T-Mobile, maar wel met Ziggo ?
4. serieus genomen te worden.
Ik ben telleurgesteld waarom ? Ik heb het duurste pakket genomen terwijl de concurrent het wel zonder problemen lukte om mij bovenstaande punten te leveren voor minder geld zelfs!
Graag een reactie.
Mijn Modem Draytek 2132F
Windows 10 laatste met de laatste updates
PC i7 8700K 16GB 2x GTX 1080Ti drivers 390.
Firmware van de moederbord is up to date
Ga mij aub niet als nieuwe klant simpele dingen vertellen zoals update uw applicaties want ik vind dat totaal onbevredigend en niet echt helpen.:@:@
De rekening betaal ik onder protest vanwege de niet geleverde snelheden en geen hulp of ondersteuning van een provider die de plicht heeft dat wel te doen!
Beste antwoord door Brian
Hi Daves1980, ik kan je verzekeren dat we je zeker serieus nemen en het antwoord van mijn collega was inderdaad iets te kort door de bocht waarvoor excuses! Ik geloof dat ik het mysterie ontrafeld heb, ik kom namelijk deze pagina tegen bij Steam support. De download snelheid die Steam weergeeft is niet in Mbits maar in bytes. Steam geeft zelf aan dat je de snelheid dus keer 8 moet vermenigvuldigen om op de daadwerkelijke downloadsnelheid uit te komen. 33 Mb/s bij steam x 8 is dus een daadwerkelijke downloadsnelheid van 264 Mb/s. Niet het maximale dat je kan halen maar bij downloads ben je altijd afhankelijk van de server en dit komt een stúk dichter in de buurt van je daadwerkelijke snelheid!
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.