Internet ligt er weer eens uit. Odido zegt er is geen storing, Luander meldt 1 storing in mijn woonplaats, maar niet in mijn buurt. Toch kan zelfs het inpluggen van het Odido modem geen verbinding tot stand brengen. Ook dat is normaal, van vele storingen is maar in 1x keer op te lossen met mijn eigen apparatuur, maar ook hier lag de oorzaak bij Odido. Ondanks de ontkenning dat ze iets hadden aangepast, kreeg ik weer een ip adres zodra ik mijn dhcp config had aangepast. Ook nu, wel een link, geen dhcp. Maar omdat de Odido apparatuur ook geen ip krijgt, ligt het probleem toch werd bij Odido. En desondanks zegt Odido dat alles OK is. Dit is om gek van te worden. Minstens 1x per 2 maanden heb ik dit. Toch is technisch wel te regelen dat Odido kan kijken waar de verbinding faalt. Maar zo'n feature wordt niet geboden. Veel makkelijker om te zeggen dat alles goed is, of dat het aan iemand anders ligt. Helemaal als geen Odido apparatuur gebruikt wordt. Echt echt waardeloos..
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.