Beantwoord
Vergoeding voor geen internet
Goedendag
Ik heb van 6 tot 19 april zonder internet gezeten.
Ik verwacht toch wel enige compensatie op mijn eerste rekening van T-Mobile.(eerste 2 maanden geen abonnementskosten)
Er zijn in totaal 4 monteurs langs geweest om het probleem op te lossen.
Met vriendelijke groet
Marcel van Prooijen
Ik heb van 6 tot 19 april zonder internet gezeten.
Ik verwacht toch wel enige compensatie op mijn eerste rekening van T-Mobile.(eerste 2 maanden geen abonnementskosten)
Er zijn in totaal 4 monteurs langs geweest om het probleem op te lossen.
Met vriendelijke groet
Marcel van Prooijen
Beste antwoord door Sterre
Hoi Marcel,
Fijn dat je inmiddels van je internet kunt genieten! Ik ben blij om dat te lezen. Ik heb direct jouw abonnement gecheckt en inderdaad, de ingangsdatum staat op 6 april. Je hebt helemaal gelijk dat dat niet eerlijk is, je hebt immers pas later werkend internet van ons gekregen. Daarom heb ik een vergoeding voor je aangemaakt voor de periode dat jij nog niet goed aangesloten was. Dit wordt verwerkt bij jouw volgende factuur. Je hebt hier een mail over gekregen zodat je precies weet welk bedrag je van ons terugkrijgt. Excuses voor hoe de aansluiting is verlopen, Marcel! Ik wens je veel plezier met T-Mobile Thuis. Heb je nog vragen, laat het me weten, ik help je graag 🙂.
Bekijk origineelFijn dat je inmiddels van je internet kunt genieten! Ik ben blij om dat te lezen. Ik heb direct jouw abonnement gecheckt en inderdaad, de ingangsdatum staat op 6 april. Je hebt helemaal gelijk dat dat niet eerlijk is, je hebt immers pas later werkend internet van ons gekregen. Daarom heb ik een vergoeding voor je aangemaakt voor de periode dat jij nog niet goed aangesloten was. Dit wordt verwerkt bij jouw volgende factuur. Je hebt hier een mail over gekregen zodat je precies weet welk bedrag je van ons terugkrijgt. Excuses voor hoe de aansluiting is verlopen, Marcel! Ik wens je veel plezier met T-Mobile Thuis. Heb je nog vragen, laat het me weten, ik help je graag 🙂.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.