Beantwoord
Onduidelijkheid bij uitzetten dienst
Op 7 februari 2019 heb ik t-mobilethuis gekoppeld voor klantvoordeel.
Had 50Mbit/s en kreeg 100Mbit/s voor de prijs van 50.
Echter in april 2018 abonnement genomen t mobilethuis en daar zat gratis bij de zender Fox sport. Fox sport heb ik gelijk op 7 februari 2019 laten uitzetten omdat we daar nog nooit naar gekeken hebben. Nu komt er een factuur waar ik nog voor februari en maart € 7.50 moet betalen voor een dienst die ik al op 7 februari uitgezet heb. Waarom moet ik betalen voor iets wat bij het aangaan van het abonnement gratis is?
Alleen omdat ik het nu gekoppeld heb voor klantvoordeel. Zo heb ik dus totaal geen klantvoordeel. Pas vanaf april vervallen deze kosten. Rare gang van zaken!!!!!
Had 50Mbit/s en kreeg 100Mbit/s voor de prijs van 50.
Echter in april 2018 abonnement genomen t mobilethuis en daar zat gratis bij de zender Fox sport. Fox sport heb ik gelijk op 7 februari 2019 laten uitzetten omdat we daar nog nooit naar gekeken hebben. Nu komt er een factuur waar ik nog voor februari en maart € 7.50 moet betalen voor een dienst die ik al op 7 februari uitgezet heb. Waarom moet ik betalen voor iets wat bij het aangaan van het abonnement gratis is?
Alleen omdat ik het nu gekoppeld heb voor klantvoordeel. Zo heb ik dus totaal geen klantvoordeel. Pas vanaf april vervallen deze kosten. Rare gang van zaken!!!!!
Beste antwoord door Cheyenne van Odido
Je hebt helemaal gelijk @beachboy404 ! Wanneer je van het oude Mobiel+Thuis voordeel naar Klantvoordeel stapt, zal er € 7,50 in rekening gebracht worden voor het FOX Sports pakket. In jouw geval zijn deze kosten niet terecht, FOX Sports is nu immers verwijderd uit jouw abonnement. Maak je daarom geen zorgen, want ik heb de kosten zojuist vergoed. Je ontvangt nog een e-mail ter bevestiging! 😄
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.