Ik ben oprecht helemaal klaar met T-mobile.
De klantservice kan je niet technisch te woord staan en er is geen enkele vorm of mogelijkheid om een manager te spreken. Het enige wat de T-mobile medewerker op de klantenservice kan doen is een meting waarbij ze 100x aangeven dat ze geen demping hebben. En het ticket doorschieten naar de technische dienst waarbij je weer een simpele mail krijgt dat ze hebben opgelost. Zonder enkele reden te fomuleren waar het issue lag, en dit kan de klantenservice ook niet aantonen.
Dus wil ik dit ventileren op het forum, en hopend dat iemand contact met mij gaat opnemen op dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Afgelopen maand was het ook bijna de gehele maand raak met downtime, vooral in het weekend waar de technische dienst ook niet werkt. Dat ik dan van vrijdag tot maandag geen internet had en mariculeuse wijze ik het dinsdag dan wel weer had en het vervolgens op vrijdag weer plat ging. Mij oprecht een raadsel voor een provider van jullie formaat dat er in het weekend niemand van de technische dienst werkt.
Als mijn werkgever naar een klant zegt dat we in het weekend geen IT issues oppikken die een p1, p2 of p3 is dan zijn wij als partij daar ook snel vertrokken.
Dus de issue is, alweer geen WAN release en 100% packet loss geregistreerd op 19:51.