Sinds 2 maanden alles in 1 abbonement verlengd en een nieuw Zyxel modem ontvangen. Sindsdien valt Internet steeds weg en tv beeld hapert.. Extra vervelend nu met het EK.. Modem al diverse malen gereset maar helpt niet..
internet valt steeds weg
Beste antwoord door Demi van Odido
Hi
Loop voor de zekerheid ook de bekabeling goed langs voor de melding ‘degraded contact’.
1. Zit het modem goed aangesloten op het ISRA-punt? De DSL-kabel loopt vanaf het ISRA-punt naar de DSL-poort.
2. Zit de kabel in de juiste poort op het modem?
Mocht het niet helemaal lukken met het verwijderen van de bridge tap, laat het dan gerust weten. Dan zorg ik dat er een monteur je kant op komt om je hiermee te helpen.
Daarnaast zie ik trouwens dat DSL op jouw adres in de toekomst wordt uitgefaseerd en dat Glasvezel beschikbaar is op je adres. Hierop zijn hogere snelheden beschikbaar en is dit een stuk stabieler ook dan DSL. Mocht je hier interesse in hebben, dan kan je een netwerkmigratie aanvragen in Mijn Odido. Of als je nog vragen hebt over Glasvezel, stel ze dan ook gerust hier. Ik help je graag! 😁
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.