Hey,
Sinds het begin van de aansluiting bij T-Mobile hebben we een probleem met een switch lijkt het, zodra een apparaat die aangesloten is op een switch uitgezet wordt met de UTP kabel erin valt het overige netwerk compleet weg, de TV wordt blokkerig en de snelheid daalt van 950 naar 1Mbps. Alle kabels vervangen en de switch ook vervangen, maar het probleem is er nogsteeds. Een monteur van Guidion heeft er ook naar gekeken, we dachten samen het probleem te hebben gevonden door de switch ertussen uit te halen, zonder switch werkt het prima maar als er ook maar 1 switch aangesloten wordt (meerdere getest) op de Zyxel en een apparaat op deze switch wordt uitgezet (maakt niet uit welk apparaat, meerdere laptops getest) valt alles gewoon weg, totdat de UTP kabel uit dit apparaat wordt gehaald dan werkt alles weer prima.
Hoe is dit op te lossen? Een nieuwe switch kopen lijkt me geen oplossing want we hebben het met meerdere switches geprobeerd, de switch zit rechtstreeks aangesloten op de Zyxel, ook meerdere poorten geprobeerd op de zyxel. De webcare heeft me ook al de dipswitches laten omzetten op de media converter, heeft ook niks opgeleverd. De media converter is ook compleet vervangen maar ook daarna hebben we het probleem nog. En ja, de modem hebben we ook gereset.