Skip to main content
Beantwoord

Inloggen lukt niet

  • 24 januari 2020
  • 1 reactie
  • 785 Bekeken

 

Zoals al meerdere topic starters op het forum, kan ik niet inloggen op de t-mobile thuis omgeving.

Na het afsluiten van mijn abonnement heb ik direct een account aangemaakt echter heb ik hier nooit bevestiging van ontvangen. 

Wel heb ik de gegevens genoteerd en weet zeker dat ze kloppen, echter komt de foutmelding "Dit e-mailadres kan niet gebruikt worden om in te loggen. Gebruik je @t‑mobilethuis.nl e‑mailadres." in beeld, ook als ik dit probeer met mijn @t-mobilethuis.nl e-mailadres of een wachtwoord reset aanvraag, kortom helemaal fantastisch!

Hopelijk kan iemand op het forum mij hier bij helpen.

Alvast bedankt!

Beste antwoord door Jason van Odido

Hoi @Kaike,

 

​Welkom op de Community, we helpen elkaar hier graag met oplossingen en adviezen! :smile: Ik heb je account geactiveerd. Voor de meelezers, je kunt middels deze link een account activeren: https://thuis-sso.t-mobile.nl/Account/RequestPassword. Soms blijft het tabje hangen op de mobiele inlogpagina, klik daarom altijd op T-Mobile Thuis (het magenta tabje). Ik stuur je gelijk een pb met je inloggegevens. :wink:

Bekijk origineel

1 reactie

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10753 reacties
  • Antwoord
  • 24 januari 2020

Hoi @Kaike,

 

​Welkom op de Community, we helpen elkaar hier graag met oplossingen en adviezen! :smile: Ik heb je account geactiveerd. Voor de meelezers, je kunt middels deze link een account activeren: https://thuis-sso.t-mobile.nl/Account/RequestPassword. Soms blijft het tabje hangen op de mobiele inlogpagina, klik daarom altijd op T-Mobile Thuis (het magenta tabje). Ik stuur je gelijk een pb met je inloggegevens. :wink:


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen