Afgelopen maandag (06-01) is de Gideon monteur langsgeweest om onze glasvezel verbinding op te leveren. Helaas is toen gebleken dat er geen signaal meer op de lijn zat. Hiernaast is toen gebleken dat ook onze FTU vervangen zou moeten worden. (als er een signaal op de lijn zou komen zou deze wel nog werken.)
De monteur heeft maandag direct met T-Mobile gebeld en er is een ticket aangemaakt, gisteren heb ik niets meer vernomen, daarom heb ik vanmorgen zelf maar gebeld. Mij is verteld dat de TD van t-mobile dit nog niet eens in behandeling genomen had (dus ook niet doorgezet naar de technische partij) en dat ik het verder moest afwachten.
Kort samengevat is onze overstap van Telfort naar T-Mobile alles behalve positief verlopen tot nu toe. Vooral het niet direct oppakken binnen T-Mobile is zeer spijtig, er komt een nieuwe klant en deze moet het dan maar direct zonder internet doen.
Ik wil graag weten per wanneer er weer een signaal op de glasvezel komt zodat wij in ieder geval alvast weer een internet verbinding tot onze beschikking hebben.
Alvast bedankt.