Zoals in mijn titel staat vermeld ondervind ik helaas een hoop problemen op het gebied van gamen, Dit is op beide mijn pc's precies hetzelfde (Dus niet een PC probleem?)
Ik ben recent overgestapt van Odido ivm dat ik nu glasvezel aangelegd heb gekregen, voorheen zat ik bij budget energie nog op de oude telefoonlijn en was het probleem precies hetzelfde.
Ik omschrijf dit probleem als packetloss omdat ik zelf ook mijn huiswerk heb gedaan en het zich uit als packetloss op mijn scherm so to speak.
Ik ervaar enorme fps drops en soms reageren de click op mijn muis/toetsenbord gewoon niet en het is voornamelijk als er veel gebeurd in het spel niet constant. (Overigens blijft de ping normaal geen rare spikes)
Ik ben hier al bijna een vol jaar mee bezig om het probleem te vinden waar dit nu precies verkeerd gaat voor mij want ik heb dit niet altijd gehad ook niet bij de andere provider.
Ik had iets gelezen over Hops of zoiets kan het zijn dat daar een rotte appel tussen zit die de verbinding naar de game servers verstoord voor mij?
Hopelijk kan iemand mij helpen ik zal hieronder even vermelden om welke games het allemaal gaat.
Apex legends, League of legends en Pubg (Allemaal EUW servers)
Mvg Martijn