Beantwoord
Emailinstellingen outlook 365 met eigen domein e-mailadres
Hallo.
In outlook 2010 gebruikte ik voordat ik naar T mobile ging de smtp van ziggo voor uitgaande mail. Als ik T mobile smtp gebruik lukt verzenden niet. Met smtp.eigendomein.nl wel, maar wordt door sommige hosts niet geaccepteerd. Kan bijvoorbeeld geen mail naar hotmail adres versturen.
Welke instellingen moet ik nou gebruiken voor mail met outlook 365. De outlook 2010 instellingen werken niet.
In outlook 2010 gebruikte ik voordat ik naar T mobile ging de smtp van ziggo voor uitgaande mail. Als ik T mobile smtp gebruik lukt verzenden niet. Met smtp.eigendomein.nl wel, maar wordt door sommige hosts niet geaccepteerd. Kan bijvoorbeeld geen mail naar hotmail adres versturen.
Welke instellingen moet ik nou gebruiken voor mail met outlook 365. De outlook 2010 instellingen werken niet.
Beste antwoord door Sander
Hoi @Antonvank
Ik wil je hartelijk bedanken voor je heldere tekst en uitleg! Het is zeker zo dat er vragen komen over onze e-mailinstellingen. Zeker met andere mailadressen kan het een puzzeltje zijn. Super dat je meedenkt en jouw instellingen deelt. Het verbaast mij wel dat je mail.t-mobilethuis.nl bij SMTP invult. Dit is namelijk wat wij adviseren:
Het is inderdaad wel degelijk mogelijk om andere e-mailadressen dan @t-mobilethuis.nl over onze servers te ontvangen en verzenden. Bedankt voor je scherpte, Anton!
Bekijk origineelIk wil je hartelijk bedanken voor je heldere tekst en uitleg! Het is zeker zo dat er vragen komen over onze e-mailinstellingen. Zeker met andere mailadressen kan het een puzzeltje zijn. Super dat je meedenkt en jouw instellingen deelt. Het verbaast mij wel dat je mail.t-mobilethuis.nl bij SMTP invult. Dit is namelijk wat wij adviseren:
Het is inderdaad wel degelijk mogelijk om andere e-mailadressen dan @t-mobilethuis.nl over onze servers te ontvangen en verzenden. Bedankt voor je scherpte, Anton!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.