Dag Odido,
Eigenlijk heb ik al sinds het begin van mijn abbonement vreselijk internet thuis terwijl ik het hoogste pakket had afgesloten voor internet thuis.
S'avonds is het écht niet te doen. Geen film op mijn smart tv, geen wifi op de telefoon, ik kan een online spel niet eens starten, laat staan een potje spelen op de ps5.
Op 30 mei om 19:52 heb ik met jullie gebeld. Er zou naar worden gekeken aangezien ik zelf al alles had geprobeerd en de medewerker ook al alles had geprobeerd. Maar ik heb NIETS meer gehoord. Ik ben enorm teleurgesteld, heb al vele avonden dit jaar teleurgesteld en gefrustreerd op de bank gezeten zonder goede verbinding na zware werkdagen..
Momenteel zit ik nog steeds met een vreselijke verbinding en geen hulp/verandering na meerdere contactmomenten.
Ik heb betaald voor werkend internet, niet voor 2 seconden internet en dan weer haperingen (Voornamelijk heb ik dit probleem in de avond).
Hopelijk wordt het nu wél eindelijk opgepakt.