Skip to main content
Beantwoord

4 Maanden storing door kabelbreuk; Volgens klantenservice bent u niet bereid dit op te lossen??


Toon eerste reactie

30 reacties

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 12 maart 2025

Er staat nu niemand.. ik rij er net langs.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 18 maart 2025

Update nog steeds geen vast internet maar ik krijg nu wel incasso dreigementen voor die klikenklaar spullen. Zou fijn zijn als jullie dat uit jullie systeem halen. 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 25 maart 2025

Update: Nog steeds geen vast internet; Gister ODF mensen langsgeweest. Ze hebben inderdaad gegraven, maar probleem niet gevonden of opgelost. 

 

Ik heb niks meer gehoord van jullie over het openstaand bedrag voor klik en klaar ik neem aan dat jullie dit regelen?


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13537 reacties
  • 26 maart 2025

Hey ​@Job.W, ik heb de kosten van Klik&Klaar voor je vergoed! 

Het verkeersplan is aangevraag, wanneer deze goedgekeurd is wordt er opnieuw een afspraak met je ingeschoten. Hopelijk is het daarna opgelost.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 18 reacties
  • 26 maart 2025

Thanks. Zou fijn zijn als het inderdaad is opgelost wordt. 

 

 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen