Ik ben al lange tijd klant van u, en heb tot het 2024 altijd naar tevredenheid gebruik kunnen maken van uw service. Echter zit ik nu in een situatie die ik u graag voor wil leggen, en welke te ingewikkeld lijkt te zijn voor uw servicedesk.
In November (4 maanden geleden) is er een kabelbreuk geconstateerd. ODF heeft mij gevraagd om als ik gebeld werd te kijken of ik een specifieke OPENBARE parkeerplek op de OPENBARE weg zou willen vrij houden. Ik heb dat gedaan ze belden rond 4 uur smiddags (er was geen ruimte), en de ODF monteur kwam de ochtend heirop met een naar mijn idee zeer onvriendelijke verwijtende(geen idee waarom) toon met het bericht dat hij zijn werkzaamheden dus niet kon verrichten.
Nu krijg ik zojuist zo'n anderhalve maand na het voorval van uw klantenservice te horen dat ze nooit meer langs zijn geweest en schijnbaar niet bereid zijn de storing op te lossen. U begrijpt dat ik met dit alles ZEER ontevreden ben, en ik zou u vragen actie te ondernemen om dit zo spoedig mogelijk op te lossen.