Skip to main content
Beantwoord

Geen diensten - glasvezel omgeving Nieuw-Vennep 2152

Toon eerste reactie

28 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2626 reacties
  • Antwoord
  • 23 maart 2025

Hi allemaal, excuus voor het ongemak! Ik geef graag wat uitleg. Wij hebben onze storingspagina op de website, echter geeft deze nog niet iedere storing aan. Het ligt wat dat betreft aan het netwerk. Kan deze pagina geen storing vinden, verwijzen wij hier automatisch naar ons Community topic. Echter, op dit moment was er geen moderator aanwezig die de pagina kan aanpassen. Wij doen dit namelijk handmatig. Omdat het in de nacht is opgelost, hebben we enkel een oplossingsmelding in het topic gezet.

Het spijt me voor deze vertraging, dit gaan wij intern bespreken. Als jullie nog niet online zijn, herstart dan het modem!

• is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 23 maart 2025

Dat intern bespreken en beterschap beloven heb ik eerder gehoord. Misschien eens stoppen met bespreken maar overgaan tot daadwerkelijke acties! De communicatie vanuit Odido is het afgelopen jaar (met meerdere storingen) niet verbeterd!

• Auteur
  • is King of Content
  • 46 reacties
  • 23 maart 2025
Cheyenne van Odido schreef:

Hi allemaal, excuus voor het ongemak! Ik geef graag wat uitleg. Wij hebben onze storingspagina op de website, echter geeft deze nog niet iedere storing aan. Het ligt wat dat betreft aan het netwerk. Kan deze pagina geen storing vinden, verwijzen wij hier automatisch naar ons Community topic. Echter, op dit moment was er geen moderator aanwezig die de pagina kan aanpassen. Wij doen dit namelijk handmatig. Omdat het in de nacht is opgelost, hebben we enkel een oplossingsmelding in het topic gezet.

Het spijt me voor deze vertraging, dit gaan wij intern bespreken. Als jullie nog niet online zijn, herstart dan het modem!

Zeg je daarmee eigenlijk dat jullie storingspagina alleen jullie eigen netwerk storingen weergeeft en niet wanneer het over het netwerk van derde, zoals KPN Netwerk, dan niet weergeeft?

Dat vindt ik eigenlijk onacceptabel, daar je dezelfde service en kwaliteit dient te leveren aan elke klant, onafhankelijk hoe deze verbonden is.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen