Klopt het dat er een algehele glasvezel (KPN Netwerk) storing is in Nieuw-Vennep 2152?
ik kan niks vinden op de storingswebsite maar ik hoor van verschillende Odidoklanten dat die al een mail hebben gehad over de storing en ik niet….
Klopt het dat er een algehele glasvezel (KPN Netwerk) storing is in Nieuw-Vennep 2152?
ik kan niks vinden op de storingswebsite maar ik hoor van verschillende Odidoklanten dat die al een mail hebben gehad over de storing en ik niet….
Beste antwoord door Cheyenne van Odido
Hi allemaal, excuus voor het ongemak! Ik geef graag wat uitleg. Wij hebben onze storingspagina op de website, echter geeft deze nog niet iedere storing aan. Het ligt wat dat betreft aan het netwerk. Kan deze pagina geen storing vinden, verwijzen wij hier automatisch naar ons Community topic. Echter, op dit moment was er geen moderator aanwezig die de pagina kan aanpassen. Wij doen dit namelijk handmatig. Omdat het in de nacht is opgelost, hebben we enkel een oplossingsmelding in het topic gezet.
Het spijt me voor deze vertraging, dit gaan wij intern bespreken. Als jullie nog niet online zijn, herstart dan het modem!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.