Skip to main content
StickyNews

Onderhoud op ons netwerk

Onderhoud op ons netwerk
Toon eerste reactie

31 reacties

RoelJanssens
  • is een Top Poster
  • 11 reacties
  • 12 maart 2025

Ja precies, ^^ dat soort zaken! Dan weet je een beetje waar je op moet letten, wat de symptomen bij jou thuis kunnen zijn, etc.

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 26 maart 2025

Waar kan ik een fixed IP adres aanvragen? Elke keer als er onderhoud is krijg ik een ander IPadres. Dit is heel irritant omdat ik een VPN verbinding heb naar mijn werk. Bij elke verandering moet ik een 3rd party inschakelen om de VPN verbinding te herstellen.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8708 reacties
  • 26 maart 2025

Hoi ​@JPvEngelen 

Dat kan niet bij dit consumenten product, daar is het altijd ene dynamisch IP adres wat kan wijzigen. Bijj zakelijk internet is een vast IP adres wel mogelijk.

JPvEngelen schreef:

Waar kan ik een fixed IP adres aanvragen? Elke keer als er onderhoud is krijg ik een ander IPadres. Dit is heel irritant omdat ik een VPN verbinding heb naar mijn werk. Bij elke verandering moet ik een 3rd party inschakelen om de VPN verbinding te herstellen.

Je ip-adres wijzigd altijd en is heel irritant als je bij een bedrijf werkt. Die met firewalls werkt.

Ook heeft odido geen 6-ip wat bij mijn oude provider wel was.

Ook had ik bij mijn oude provider gewoon een vast ip-adres en was gewoon internet voor thuis.

tweak was mijn oude provider hun moesten het zo nodig het aan odido verkopen.

Wat heel dom is van ze.

Bij odido informeren ze je helemaal niet over onderhoud aan hun netwerk dat doen ze zo zonder bericht per mail of iets.

Ook hebben veel medewerkers bij odido er geen verstand van.

Dan moet ik ze als icter zelf uitleggen waar ik het over heb.

Bij tweak zatten mensen die wel verstand van zaken hadden.

Die hoefde je nooit wat uit te leggen.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20593 reacties
  • 26 maart 2025

@Daniëlle281991 

Ik heb ook een mail gekregen dat er op 27 maart onderhoud is..

Waqqas schreef:

@Daniëlle281991 

Ik heb ook een mail gekregen dat er op 27 maart onderhoud is..

Het is wel heel snel achter elkaar vindt ik

Op 25 februari ook al en nu al weer.

Beetje raar dit

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen