Skip to main content
Beantwoord

Contact leggen met adviseur


Ik kreeg een telefoontje van 0800 0092 en meteen een mailtje er na van odido of ik terug wil bellen. Dit gaat om internet problemen die ik al een tijd ervaar.

Nu ben ik niet fysiek in staat om te bellen en probeerde ik contact te leggen met een adviseur via de chatbot maar krijg ik sinds gisteren alleen de volgende melding:

“Ik kan je op dit moment helaas niet doorverbinden met een adviseur.”

Wat best frustrerend is, dus hoe leg ik dan contact?

Beste antwoord door Anonymous

Post en account mogen verwijderd worden, het is uiteindelijk gelukt.

Bekijk origineel

2 reacties

  • 0 reacties
  • Antwoord
  • 13 maart 2025

Post en account mogen verwijderd worden, het is uiteindelijk gelukt.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13312 reacties
  • 14 maart 2025

Hey ​@Gebruiker2442, welkom op onze Community!

Fijn om te horen dat het gelukt is. Bij deze zal ik je account verwijderen. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen