Hallo. Ik heb recent een overstap aangevraagd van Vodafone naar Tmobile. Dat is in principe gelukt, net is de bezorger langs gekomen voor ID verificatie en bank verificatie. Maar gaf een simkaart met een ander nummer dan mijn nummer wat ik via nummerbehoud heb aangevraagd. Dat behoud is ook goedgekeurd, maar gaat wel over 3 weken pas in.
Ik had via de post ook al een sim kaart ontvangen, wederom met een ander mobiele nummer. Gaat er iets fout?
Daarnaast wel vreemd dat het telefonisch niet lukt om iemand aan de lijn te krijgen. En dat de chatbot…. nja, niet erg hulpzaam is.
Beantwoord
Sim only met nummer behoud aangevraagd, nu al 2 simkaarten met ander mobiele nummer ontvangen
Beste antwoord door Waqqas
Je krijgt normaal wel alvast een simkaart met een tijdelijke simkaart ongeactiveert, activeren kan je dan beter ook niet doen ivm dubbele kosten.
Heb je wel maar 1 bevestiging en zie je het tijdelijke nummer ergens in een mail of contract staan om te kijken welke simkaart bij jouw abonnement hoort?
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.