Onderwerp: Reactie op e-mail over opzegging abonnement — verzoek om contact via e-mail
Geachte Odido,
Hierbij stuur ik een kopie van de e-mail die ik van u heb ontvangen op 20 maart 2025 om 16:02:
Kenmerk: 6250/1.20761775
Opzegging van je abonnement
Hallo Amir,
Je hebt in Mijn Odido een aanvraag ingediend om je abonnement op te zeggen. Helaas is het niet gelukt om je aanvraag te verwerken. We vragen je daarom contact met ons op te nemen via 0800-0092.
Vragen? Vragen!
We zijn er voor je, maar op deze mail kan je niet rechtstreeks antwoorden. Op odido.nl/service vind je de meeste antwoorden. Toch niet gevonden? Neem dan contact met ons op of vraag het Izzi, onze chatbot.
Tot gauw,
Odido
Omdat ik momenteel in het buitenland ben, kan ik niet telefonisch contact opnemen, aangezien dat voor mij erg duur is. Ik wil u daarom vragen vriendelijk met mij via e-mail te communiceren en mij uit te leggen waarom het opzeggen van mijn abonnement niet gelukt is. Ik hoor graag hoe ik dit alsnog kan regelen.
Bij voorbaat dank voor uw medewerking.
Met vriendelijke groeten,
Amir Chahianchi