Skip to main content
Beantwoord

Login pagina t-mobile website wil niet laden wanneer verbonden met mijn persoonlijke T-mobile netwerk


Toon eerste reactie

48 reacties

  • is een Top Poster
  • 36 reacties
  • 30 december 2020

@Sander : De één opgelost, nu de ander. 
Ik wil mijn dochters abbonnement koppelen aan t-mobile thuis klantvoordeel. Dat lukt me niet vanwegen een adres fout. schijnbaar is haar woonadres anders ingevuld dan tmobile thuis. Wilde daarom inloggen onder haar account om te kijken wat het adres is bij haar account. maar dat lukt niet. net zoals alle links hierboven, ik kom alleen ingelogd onder het forum of op tmobile thuis. maar wat ik ook doe, als ik naar het mobile stuk wil inloggen krijg ik onderstaande.
Ik heb onderstaande even uit Chrome gepakt, maar in Edge dezelfde meldingen. Zoals je ziet wordt er 20x geredirect naar login?mobileselected=1. Dit betekend dat er 20x naar zichzelf wordt verwezen in de webpagina. En dat is dus een loop in de programmering van jullie site.
Ik ben geen  volwaardige ontwikkelaar, maar volgens mij is dit debug aan op de pagina en dan zie je vanzelf waar het mis gaat. 

 

 


Sander
  • Oud-Moderator
  • 3816 reacties
  • 1 januari 2021

Hoi @JeroenGroenouwe,

 

Dank voor dit uitzoekwerk! Ik zal het doorspelen. Hoe dan ook, ik verwacht dat we volgende week een grote stap verder zijn. Mid volgende week zullen we een aanpassing doorvoeren die (hoogstwaarschijnlijk!) dit probleem verhelpt! 

Fingers crossed!


Sander schreef:

Hoi @JeroenGroenouwe,

 

Dank voor dit uitzoekwerk! Ik zal het doorspelen. Hoe dan ook, ik verwacht dat we volgende week een grote stap verder zijn. Mid volgende week zullen we een aanpassing doorvoeren die (hoogstwaarschijnlijk!) dit probleem verhelpt! 

Fingers crossed!

Hoi @Sander 

Ben benieuwd. Ik ga het wel eind volgende week proberen. Laat het je weten. 

Groeten, Jeroen


Sander
  • Oud-Moderator
  • 3816 reacties
  • Antwoord
  • 7 januari 2021

Dag @Swrinny @JPHR @J0grO @Joop Kuiper @Expl0rer @rsc96onl @KeesZ,

 

Volgens mij is de aanpassing vannacht doorgevoerd. Ik kan in ieder geval weer inloggen vandaag mij Thuis wifi verbinding. Willen jullie controleren of het bij jullie ook weer werkt?

T-Mobile.nl/login

 

 


JeroenGroenouwe schreef:
Sander schreef:

Hoi @JeroenGroenouwe,

 

Dank voor dit uitzoekwerk! Ik zal het doorspelen. Hoe dan ook, ik verwacht dat we volgende week een grote stap verder zijn. Mid volgende week zullen we een aanpassing doorvoeren die (hoogstwaarschijnlijk!) dit probleem verhelpt! 

Fingers crossed!

Hoi @Sander 

Ben benieuwd. Ik ga het wel eind volgende week proberen. Laat het je weten. 

Groeten, Jeroen

Hoi @Sander , 

ik heb geen foutmeldingen meer als ik inlog. dus het lijkt verholpen.

Nog een vraag: bij wie moet ik zijn voor fouten en foutmeldingen in de TV app? 

groet

jeroen

 


  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 7 januari 2021

Beste Sander,

Zowel voor mobiel als voor thuis kan ik nu weer op de normale manier inloggen.

Met dank (!) en groet,

JPHR


  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 7 januari 2021

Beste Sander,

Ook bij mij is het probleem verholpen. Dankjewel. 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 7 januari 2021

Hoi @Sander - ik krijg nu geen foutmelding meer. Bedankt!


  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 12 januari 2021

Hier ook geen probleem meer met inloggen. Bedankt!


  • is een King Poster
  • 66 reacties
  • 13 januari 2021
Sander schreef:

 

Volgens mij is de aanpassing vannacht doorgevoerd. Ik kan in ieder geval weer inloggen vandaag mij Thuis wifi verbinding. Willen jullie controleren of het bij jullie ook weer werkt?

T-Mobile.nl/login

 

@Sander

Het probleem is wel geteld voor mij 1 dag verholpen. vandaag wou ik dat weer en helaas weer het zelfde probleem.

ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

Het probleem is dus voor mij niet verholpen. Nu ben ik van plan om glasvezel te nemen dat vandaag is aangesloten door de monteurs van KPN. Is dan dit probleem wel opgelost? En hoelang duurt het voordat T-mobile aangeeft dat er glasvezel op mijn adres is?(kpn en anderen zeggen dat ik het al heb op hun website namelijk)

 

Update, na een aantal keren de cookies te verwijderen is het toch weer gelukt om in te loggen.

 

 

 


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 13 januari 2021

Hi @patje55 

Bedankt voor je terugkoppeling! Fijn dat het weer lukt om in te loggen. 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 16 november 2021

Ik gebruik een dongel met prepaid kaartje voor mijn laptop en heb hetzelfde probleem. Met geen mogelijkheid kom ik het internet op. Ben in de T-Mobile winkel geweest, maar er zijn verder geen blokkades of pincodes die mobiel internet in de weg zouden kunnen zitten.


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 17 november 2021

Hi @RolandDongel 

Ik wil graag met je meekijken. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum en volledige adres. Dan kan ik in je gegevens kijken en achterhalen waar het probleem zit. 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 17 november 2021

Hoi Hajar,

Dankjewel voor je reactie. Het probleem is opgelost: ik heb een Lebara-kaartje gekocht, sim in de dongel, databundel erbij en probleemloos het internet op. Zo hoort het. Voor mij in elk geval voorlopig geen T-Mobile meer.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 6 februari 2022

Ook ik heb hetzelfde probleem al heel lang, ik lees hierboven de tip om via VPN te proberen en dat werkt inderdaad, dank! Wel bizar dat via de gewone wifi aansluiting je niet kan inloggen op de Tmobile site en dat dit na meer dan een jaar nog stééds niet opgelost is….


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 19535 reacties
  • 6 februari 2022

Hallo @TinaR. 

Heb je dit ook via andere browsers en andere apparaten?

Helpt het legen van de cache of verwijderen van cookies?


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 18 april 2023

Ik heb momenteel nog steeds problemen met inloggen:
 (foutmelding over 'Too many HTTP redirects').

Allleen via incognito of andere browser werkt het.


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
Gkruizin64 schreef:

Ik heb momenteel nog steeds problemen met inloggen:
 (foutmelding over 'Too many HTTP redirects').

Allleen via incognito of andere browser werkt het.

Hi @Gkruizin64, met welke browser krijg je deze foutmelding? Zou je de cookies en de caches even willen verwijderen om te kijken of het dan wel lukt? Aangezien het wel werkt via Incognito en een andere browser, vermoed ik dat het ligt aan de browser die je nu gebruikt. 

 

Ik hoor graag van je of het is gelukt! 

 

Groetjes, 

Pharwin 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 21 augustus 2023

Hallo klantenservice,

Mijn docher heeft nu zeker al 5 weken ook het probleem dat ze op haar smartphone met prepaid t-mobile SIM-kaart niet meer op internet kan via 4G. Via wifi wel. Via 4G krijgt ze standaard bij het uitzetten van de wifi een melding dat http://ww.t-mobile.nl/prepaid-data-pass?NAT enz enz niet kan worden geladen vanwege het volgende:

net:: ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

Ik heb net 2x heel lang verschillende medewerkers van T-mobile en Tele-2 (achtervang) klantenservice aan de lijn gehad, maar het lukt niet om het probleem op te lossen. Het leek net even opgelost door ik weet niet hoe vaak cache/cookies in de internet-app (chrome en internet) te wissen. Maar nu zijn we doodleuk weer terug bij de melding dat er too-many-redirects zijn…

Dus heel graag horen of lezen we dé tip!


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 22 augustus 2023

Hi @Door81 

Welke browser gebruikt ze wanneer ze deze pagina’s bezoekt? Heeft ze de mogelijkheid om de simkaart in een ander toestel te testen? Dan kunnen we controleren of het aan haar simkaart ligt. 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 22 augustus 2023

Hallo, 

Op advies van een telefoonwinkel overgestapt van prepaid naar abonnement... beltegoed kwijt, maar waren er al uren mee zoet en zou naar hun ervaring ook niets uitmaken. Dus niet geholpen, maar nu functioneert haar telefoon en databundel in ieder geval.


  • is een King Poster
  • 25 reacties
  • 12 maart 2024

Hallo,
Ik heb nu ook sinds een paar dagen een inlogprobleem op Mijn odido vanaf mijn desktop PC (Google Chrome).  Legen van cache en verwijderen cookies voor odido.nl helpt niet.
Mobiel kan ik wel inloggen.

Hoe dit te herstellen?
groet, Kees


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi @kees88, niet fijn dat het via Google Chrome niet werkt. Ik heb je vraag doorgezet naar de onze IT-afdeling. Zodra ik een reactie heb, laat ik het je weten. Fijn dat je in de tussentijd via mobiel wel kan inloggen! 😊


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen