hglest schreef:
In de kop is te zien dat mijn gsm wel werkt, dus wifi doet het wel. Ik heb jaren in de automatisering gewerkt. Nooit een probleem met wifi gehad behalve dat soms een aparte 2k entry nodig is. Bij Zyxel werkt wifi gewoon niet goed en het modem loopt ook af en toe vast als je opties aanpast en soms worden aanpassingen gewoon niet opgeslagen. Nooit zoiets meegemaakt.
Zo zo. Jaren in automatisering gewerkt en dan zo weinig begrip voor de veranderingen die zich juist in die werkomgeving voor doen.
Hogere beveiliging, hogere snelheden met wifi maar ook een de vaste aansluiting en dat vereist op elke stap in de verbinding wijzigingen in de programmatuur (software/firmware) en apparatuur (hardware).
Maar omdat ik geen jaren in de “automatisering” gewerkt heb zou je mij misschien uit willen leggen wat je bedoelt met een aparte 2k entry nodig Bijvoorbeeld waar dat dan nodig is en waar je dat dan kan instellen maar vooral waarvoor dat dan nodig is.
En uiteraard verstrekt een Internet aanbieder alleen maar top apparatuur met een bijbehorend prijskaartje zowel in de apparatuur als in het maandelijks tarief. Dat doen al die aanbieders nietwaar?
Mogelijk is de router niet helemaal in orde, die heeft zelfs een “eigen” Odido software en daarin kan misschien een hik met jouw apparatuur optreden. Maar als ik lees dat de gsm wel werkt verwacht ik niet dat de Zyxel een hardware defect heeft.
Je vernoemd op je Trustpilot review een verplicht geplaatste Zyxel modem.
Laat ik je wat dat gedeelte iets gelukkiger proberen te maken. Die modem mag je loskoppelen en er eigen apparatuur voor in de plaats zetten. Mooi hé.