Skip to main content
Beantwoord

Zyxel T-54 start telkens opnieuw op.

Myn Zyxel T-54 start telkens spontaan opnieuw op.

Bijzonder vervelend omdat dan de verbinding met de Wifiversterker wegvalt, vergeten wordt en daardoor de verbinding van mijn beveiligingscameras wegvalt.

Stroom er af en resetten heb ik al diverse keren gedaan.

Graag een oplossing.

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@Henk Lonink, geen zorgen! Wij gaan deze downgrade regelen. Zo heb je hier zo snel mogelijk geen last meer van. Ik heb de aanvraag gedaan, dit zal maandag worden opgepakt. We laten je weten als dit is gedaan, dan heb je hier geen last meer van!

Bekijk origineel

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20635 reacties
  • 28 maart 2025

Hallo ​@Henk Lonink 

Dit is een bekend probleem met de nieuwe firmware, als je alle privé velden in je community profiel kan invullen dan kan een moderator de T54 een downgrade geven waarna het opgelost is.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 28 maart 2025
Waqqas schreef:

Hallo ​@Henk Lonink 

Dit is een bekend probleem met de nieuwe firmware, als je alle privé velden in je community profiel kan invullen dan kan een moderator de T54 een downgrade geven waarna het opgelost is.

Leuk Waqqas.

Firmware community downgrade……

Ik ben een leek en verwacht hier een reactie en oplossing van Odido.nl

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2644 reacties
  • Antwoord
  • 29 maart 2025

Hi ​@Henk Lonink, geen zorgen! Wij gaan deze downgrade regelen. Zo heb je hier zo snel mogelijk geen last meer van. Ik heb de aanvraag gedaan, dit zal maandag worden opgepakt. We laten je weten als dit is gedaan, dan heb je hier geen last meer van!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 29 maart 2025

Dag Cheyenne.

Dank voor je reactie.

Kun je misschien een tijdvak aangeven waarbinnen de downgrade plaats zal vinden? Dit in verband met online vergaderingen van mijn partner.

Al vast dank!

Forum|alt.badge.img+4
  • Odido medewerker
  • 797 reacties
  • 31 maart 2025

Hi ​@Henk Lonink

De downgrade loopt, modem zal over een paar minuten opnieuw opstarten voor de installatie. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen