Skip to main content
Beantwoord

Nummerweergave vaste telefoon

Hallo Allen,

Ik heb een vaste telefoon aansluiting met de Zyxel T54 modem en daar werkt de nummerweergave niet van, de techneuten zouden dit gaan oplossen en zou een terugkoppeling krijgen hiervan. Tot heden nog niets vernomen en jammerlijk genoeg werkt mijn nummerweergave nog steeds niet, wat best wel irritant is.

Is er al wat nieuws rondom dit onderwerp, aangezien we ondertussen maanden verder zijn?

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hi @RodneyFortuna, goed dat je dit aankaart! Er moet nog een firmware update komen voor de ZyXel T-54 voordat de nummerweergave gaat werken, dit staat nog op de planning. Ik snap dat dit irritant kan zijn. Toch wil ik je vragen om nog even geduldig te zijn. Ze zijn er mee bezig!

Bekijk origineel

10 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13531 reacties
  • Antwoord
  • 27 januari 2023

Hi @RodneyFortuna, goed dat je dit aankaart! Er moet nog een firmware update komen voor de ZyXel T-54 voordat de nummerweergave gaat werken, dit staat nog op de planning. Ik snap dat dit irritant kan zijn. Toch wil ik je vragen om nog even geduldig te zijn. Ze zijn er mee bezig!

• is een Master Poster
  • 12 reacties
  • 17 maart 2025

Mijn vaste telefoon thuis 040 257 32 08 heeft een telefoonboek met namen en telefoonnummers, als iemand uit dat telefoonboek mij bel kan ik via nummerweergave zien wie dat is

Nu staat de nummer weergave in eens uit en kan ik niet meer zien wie mij bel

Daarom heb ik vanmorgen Odido moeten bellen om het op te lossen.

Na te hebben gesproken met iemand van de technische dienst van Odido is het probleem nu veel erger geworden

Als ik naar mijn vaste telefoon bel, gaat deze automatisch naar de voicemail - terwijl dat ik geen voicemail heb aanstaan op mijn vaste telefoon

Vanmorgen kon ik met mijn vaste telefoon overal bellen, dat ging goed

Nu bel ik met mijn vaste telefoon en krijg ik eerst een ingesprektoon te horen, dan gaat het verder bellen en meteen daarna krijg ik een ingesprektoon te horen

Het enigste wat ik wou was de nummerweergave weer aanzetten, maar omdat ik het zelf niet kan ben ik afhankelijk van Odido technische dienst

Wat is er aan de hand???

Mijn thuistelefoon is een  Panasonic model KX-TG6721NL - KX-TG6722NLB en deze staat aangesloten op een Odido modem  Zyxel T54

Demy van Odido
Moderator
  • Moderator | Mobiel
  • 65 reacties
  • 20 maart 2025

Goedemorgen ​@Roos21! Natuurlijk wil je je nummerweergave weer aanzetten, en ik begrijp dat er nu extra stappen nodig zijn om alles weer goed te laten werken. Ik ga er direct voor zorgen dat hier een oplossing voor komt! Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer? Dan kan ik inhoudelijk met je meekijken! Goed om te weten: andere communitygebruikers kunnen deze gegevens niet inzien. Je vult de gegevens aan door rechtsboven op ‘Mijn profiel’ te klikken.

Laat het me weten zodra je dit hebt gedaan, dan ga ik meteen voor je aan de slag! 😊

• is een Master Poster
  • 12 reacties
  • 22 maart 2025

Beste Demy,

Sorry dat ik niet eerder kon reageren

Heel fijn dat jij me wil helpen met het nummerweergave weer aanzetten op mijn vaste telefoon, want zoals ik al eerder verteld heb

Ik heb geen mobiel abonnement met Odido maar wel een abonnement voor tv, internet en vaste telefoon, ik moet helaas van weinig geld per maand leven en kan ik me geen mobiele abonnement veroorloven

Ik heb mijn profiel ingevuld zoals jij het gevraagd heb

Hopelijk lukt het jou wel, ik hoor graag of het je gelukt is

Vriendelijke groeten,

Roos

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Roos21, ontzettend bedankt voor het compleet maken van deze verificatie. Ik ben meteen zo vrij geweest naar je abonnement en je dossier te kijken. Wat mij meteen opvalt is dat de technische dienst ondertussen alsnog voor je bezig is geweest en aangeeft instellingen te hebben aangepast. Het moet nu werken! Als je nog geen verschil merkt, haal dan het modem voor 10 seconden van de stroom en check of de telefoonkabel goed in de Phone1 poort van het modem zit geprikt.

Als ik nu je modem bekijk, ziet alles er goed uit! Kan je mij dit bevestigen? Ik hoor het ontzettend graag!

• is een Master Poster
  • 12 reacties
  • 25 maart 2025

Beste Cheyenne,

Heel erg bedankt voor je bericht, fijn dat jullie willen helpen.

Alleen heb ik helaas nog steeds geen nummerweergave

Ik heb precies gedaan wat jij had gezegd:

Het modem voor 10 seconden van de stroom af 

De telefoonkabel staat goed op Phone1 poort 

Maar voor de zekerheid, heb ik alle kabels uit de modem uitgehaald even gewacht en weer in gedaan, ook van het zwarte kasje..

Maar helaas, als iemand mij naar mijn thuistelefoon bel, ook al staat de naam van de beller in de telefoonboek van mijn thuistelefoon

Zie ik alleen : “Inkomende gesprek”  of  “Anonieme beller”

Sjah!! Wat nu?, ik weet het niet meer

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13531 reacties
  • 26 maart 2025

Hoi ​@Roos21, ik heb wat instellingen op het modem laten aanpassen, als het goed is moet je nu weer nummerweergave hebben? Zou je dit willen controleren en verifiëren? Alvast bedankt! 

• is een Master Poster
  • 12 reacties
  • 26 maart 2025

Beste Tommie,

Eerst dacht ik, het zal weer niet werken, omdat ik de hoop een beetje had opgegeven.

Maar…

Het nummerweergave werkt nu uiteindelijk weer.

Tommie, jij heb het voor elkaar en voor mij bent een kanjer !!

Hartstikke bedankt voor je hulp hiermee.

Vriendelijke groeten,

Roos

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13531 reacties
  • 27 maart 2025

Geen dank ​@Roos21, ik ben hier om te helpen. Superfijn om te horen dat het gewerkt heeft! Als je in de toekomst nog vragen hebt, stel ze gerust. Ik sta voor je klaar! 

• is een Master Poster
  • 12 reacties
  • 27 maart 2025

Zal ik zeker doen Tommie

Groetjes en nogmaals bedankt

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen