Skip to main content

Wijkcentrale Grootebroek

• 28 februari 2025
  • 7 reacties
  • 108 Bekeken

hbvdh78
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Hoi, begin januarie is bij door ODF de glasvezel naar binnengebracht en afgemonteerd.

ODF geeft aan op de website "Gefeliciteerd! Je hebt al een glasvezelaansluiting. Wil je gebruik maken van supersnel internet? Kijk voor een aanbod op jouw adres.” 

Echter Odido geeft aan dat de Centrale nog moet worden aangesloten. Waarom duurt dit zo lang. Een kennis aan de andere zijde van het dorp heeft al wel signaal en Internet via dezelfde ODF/Odido.

Inmiddels staat midden in de gemeente het grote Odido binnenkort ook bij u bord, er al ruim 2 jaar.

Uitgelichte reactie

7 maart 2025

Hi ​@hbvdh78, dankjewel! Ik zie hier meteen dat Open Dutch Fiber de aanvraag vandaag heeft moeten annuleren. De reden is mij niet 100% duidelijk, het lijkt op technisch beletsel in de wijkcentrale. Ik ga intern navraag doen over hoe en wat, maar ik vermoed wel dat de order niet door zal lopen. Wij zullen dan ook uiteindelijk de beschikbaarheid in ons systeem aan moeten passen op dit adres, mits dit niet is iets wat de netwerkbeheerder of aannemer Artemis kan oplossen. Als je wilt, kan je ook zelf bellen met Open Dutch Fiber via 088-1633633. Sommige klanten vinden dat prettig, dus ik deel het voor de zekerheid!

7 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4098 reacties
  • 4 maart 2025

Welkom op onze community! ​@hbvdh78 

Ik snap volkomen dat je met smart wacht op Glasvezel. Ik zoek dan ook graag voor je uit wat op dit moment de status van je bestelling is. Ik wil dat jij binnenkort kan genieten van onze diensten! 😀

Op dit moment kan ik alleen nog niet met je meekijken in ons systeem. Wil je jouw community profiel nog aanvullen met de laatste 4 cijfers van je IBAN? De verificatie is dan compleet en ik kan dan gelijk voor je aan de slag. 

Laat je het mij weten als je zover bent? Ik sta voor je klaar! 

hbvdh78
  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 5 maart 2025
Teresa van Odido schreef:

Welkom op onze community! ​@hbvdh78 

Ik snap volkomen dat je met smart wacht op Glasvezel. Ik zoek dan ook graag voor je uit wat op dit moment de status van je bestelling is. Ik wil dat jij binnenkort kan genieten van onze diensten! 😀

Op dit moment kan ik alleen nog niet met je meekijken in ons systeem. Wil je jouw community profiel nog aanvullen met de laatste 4 cijfers van je IBAN? De verificatie is dan compleet en ik kan dan gelijk voor je aan de slag. 

Laat je het mij weten als je zover bent? Ik sta voor je klaar! 

Ik heb mijn profiel aangepast.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
Uitgelichte reactie

Hi ​@hbvdh78, dankjewel! Ik zie hier meteen dat Open Dutch Fiber de aanvraag vandaag heeft moeten annuleren. De reden is mij niet 100% duidelijk, het lijkt op technisch beletsel in de wijkcentrale. Ik ga intern navraag doen over hoe en wat, maar ik vermoed wel dat de order niet door zal lopen. Wij zullen dan ook uiteindelijk de beschikbaarheid in ons systeem aan moeten passen op dit adres, mits dit niet is iets wat de netwerkbeheerder of aannemer Artemis kan oplossen. Als je wilt, kan je ook zelf bellen met Open Dutch Fiber via 088-1633633. Sommige klanten vinden dat prettig, dus ik deel het voor de zekerheid!

hbvdh78
  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 7 maart 2025

Hoi, ik heb contact gehad met ODF en die geven inderdaad aan dat de order geannuleerd is. Maar dat dat aan jullie ligt. De centrale zou klaar zijn en wachten is dat jullie apparatuur gaan plaatsen. 

• is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 7 maart 2025

Goedemiddag,

Ik ben een medebewoner in Grootebroek. Net ook een vraag gesteld waarom het zolang duurt. Mijn bestelling is van 23 juli 2023. Verhaal hierboven lijkt op een typisch “ik geef de ander de schuld”.

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 10 maart 2025

Ik ben ook een medebewoner in Grootebroek (Waterrad). Ik heb hetzelfde situatie, maar volgens mij heb ik  een contract met Odido, dus ik wil niet andere bedrijven bellen/vragen. 

Mijn glasvezel aansluiting al gedaan in januari, muurkastje geinstalleerd. Hoe lang moet ik nog wachten? Wanneer krijg ik duidelijk informatie uit Odido?

hbvdh78
  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 13 maart 2025
Cheyenne van Odido schreef:

Hoi, wanneer wordt het duidelijk wanneer wat gaat gebeuren? het is nu al 2 jaar dat het duurt.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen