Skip to main content

Wat gaat er nu precies mis??

• 2 april 2025
  • 1 reactie
  • 19 Bekeken

thepeet
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik kreeg een scherpe aanbieding in mijn bus wat voor mijn gezin zeer aantrekkelijk was!

Op 29-11-2024 heb ik een aanvraag gedaan voor internet en tv.

Dit voor april ’25, ik heb na de aanvraag nog telefonisch contact opgenomen met de vraag of er en aparte glasvezel getrokken moest worden vanuit de straat of dat met gebruik kon maken van de KPN-glasvezel die al in mijn nieuwbouwhuis aanwezig was. En een aanvraag voor het trekken een aanvraag gedaan moet worden naar de VvE Dit was geen enkel probleem, daar kon gewoon gebruik van gemaakt worden.

Hierna heb ik nog telefonisch contact gehad omdat mijn huidige abonnement niet kon worden opgezegd, omdat deze pas 14 april zo eindigen bij Ziggo, wat geen probleem was en ik dit dan zelf moest doen,

Op 19 maart 2025 (13:36) heb ik wederom telefonisch contact opgenomen omdat ik nog geen status had ontvangen van mijn aansluiting.  De mevrouw had het over 28 maart toen ik aangaf dat men direct op de glasvezel van KPN konden aansluiten omdat deze glasvezel al in mijn nieuwbouwwoning aanwezig is. De mevrouw wist het niet, en werd doorverbonden tot mijn verbazing met KPN!?
Ik heb de vraag nogmaals gesteld of het mogelijk was dat Odido ook gebruik kon maken van de bestaande glasvezel aansluiting in mijn woning. Dat was mogelijk. Maar omdat ik totaal geen terugkoppeling had gekregen, heb ik gisteren 1 april ’25 weer contact opgenomen.

De jongeman gaf te weten dat het niet mogelijk is om gebruik te maken van deze bestaande glasvezel, maar er een aparte glasvezel naar binnen getrokken moet worden. Maar men hier nog op wacht??? Ik heb 19-november een aanvraag gedaan dat is 4 maanden. 

Ik zou graag horen wat hier nu precies is misgegaan waar ik de dupe van ben geworden en uiteraard hoe snel ik over kan naar Odido glasvezel en Tv met de overeenkomst die ik ben aangegaan.

Dit kan toch niet echt zo ingewikkeld zijn.

Uitgelichte reactie

2 april 2025

Hallo ​@thepeet 

Het kan zo zijn dat Open Dutch Fiber ook plannen heeft om glasvezel aan te leggen, op het glasvezelnetwerk van Open Dutch Fiber kan Odido diensten leveren tegen een goedkopere prijs.

1 reactie

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20683 reacties
  • 2 april 2025

Hallo ​@thepeet 

Het kan zo zijn dat Open Dutch Fiber ook plannen heeft om glasvezel aan te leggen, op het glasvezelnetwerk van Open Dutch Fiber kan Odido diensten leveren tegen een goedkopere prijs.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen