Skip to main content

overstapservice mislukt

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Ik heb voor Overstapservice gekozen. Ook heb ik een bericht van Ziggo gehad dat het abonnement opgezegd is. Later dat de tijd verlopen was. Toen is er bij jullie een nieuwe opzegging gedaan. Is aan de telefoon gezegd. Nu heb ik glasvezel van jullie maar is mijn abonnement niet opgezegd bij ziggo en heb ik nog een maand opzegtermijn. Dus dubbele kosten. Dit is niet wat ik had verwacht van de Overstapservice. 

Uitgelichte reactie

12 februari 2025

De overstap service kan maximaal 120 dagen vooruit. Maar het belangrijkste is nu dat je zelf Ziggo opzegt. Dat kan Odido niet achteraf, zonder overstap moment meer doen. Zo beperk je de kosten en kan een moderator een verrekening verzorgen.

10 reacties

rvk01
Forum|alt.badge.img+2
  • is een legendarische user
  • 855 reacties
  • 12 februari 2025

Heeft Odido reeds een factuur gestuurd?

Zorg er even voor dat je al je gegevens in je profiel aanvult (als dat nog niet gedaan is). Dan kan een moderator er naar kijken en het oplossen. Uiteraard behoor je met de opstapservice geen dubbele abonnementskosten te hebben.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 12 februari 2025

Ik heb alles ingevuld in mijn profiel. Nog geen factuur gekregen van Odido. Zie alleen dat mijn abonnement ingegaan is. 

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8618 reacties
  • 12 februari 2025
Uitgelichte reactie

De overstap service kan maximaal 120 dagen vooruit. Maar het belangrijkste is nu dat je zelf Ziggo opzegt. Dat kan Odido niet achteraf, zonder overstap moment meer doen. Zo beperk je de kosten en kan een moderator een verrekening verzorgen.

rvk01
Forum|alt.badge.img+2
  • 855 reacties
  • 12 februari 2025
eric schreef:

Er wordt aangegeven dat Odido de opzegging nogmaals opnieuw gedaan heeft. Het is wel van belang dat er even duidelijk gekregen wordt wat de situatie nu is en of Ziggo de hernieuwde opzegging van Odido doorgekregen heeft. 

Later dat de tijd verlopen was. Toen is er bij jullie een nieuwe opzegging gedaan.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8618 reacties
  • 12 februari 2025

Dat proces herken ik niet. Overstapservice tijd verlengen is geen optie bij stichting COIN , die dit allemaal faciliteerd.

Enigste is eventueel annuleren van Overstapservice en aanvraag volledig opnieuw doen. Maar dan zit de klant wel weer aan die maand opzegtermijn vast, dat is standaard bij Overstapservice. 

rvk01
Forum|alt.badge.img+2
  • 855 reacties
  • 12 februari 2025
eric schreef:

Enigste is eventueel annuleren van Overstapservice en aanvraag volledig opnieuw doen. Maar dan zit de klant wel weer aan die maand opzegtermijn vast, dat is standaard bij Overstapservice. 

Ja, maar Pat1906 zegt dat Odido die aanvraag van opzegging opnieuw gedaan heeft bij Ziggo. Uiteraard met een maand opzegtermijn. Zo begrijp ik het uit de post.

Zie de tekst:

"Toen is er bij jullie een nieuwe opzegging gedaan. Is aan de telefoon gezegd."

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8618 reacties
  • 13 februari 2025

Bijzonder,  maar zolang ​@Pat1906 het Ziggo abonnement nu per direct daar opzegt zal een moderator wel in de Odido systemen gaan kijken wat er gebeurd is.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 15 februari 2025

Ik heb mijn ziggo meteen opgezegd. Dus dat is wel geregeld. Ben benieuwd of dit nog opgepakt word. 
Ik had van ziggo al een berichtje dat het overstapverzoek was ontvangen. Deze was verlopen. Toen heb ik met Odido gebeld. Hier is aangegeven dat ze deze er opnieuw in gingen zetten. 

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1582 reacties
  • 15 februari 2025

Hi ​@Pat1906, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie inderdaad dat de Overstapservice in eerste instantie geannuleerd is. Vervolgens hebben wij geprobeerd om dit opnieuw voor je aan te vragen, maar is dit niet helemaal goed gegaan. Mijn excuses hiervoor. Per wanneer wordt het Ziggo abonnement nu stopgezet? Zou je anders op deze datum een bericht willen plaatsen in dit topic? Dan zorgen wij ervoor dat de abonnementskosten van onze kant tot die tijd helemaal vergoed worden, zodat je niet voor 2 abonnementen hoeft te betalen. 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 13 maart 2025

Goedemorgen, zoals in vorig bericht mijn reactie.  ik heb per vandaag geen ziggo meer. Abonnement is afgelopen van ziggo. 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen