Skip to main content

Op klachten formulier word niet gereageerd.


Beste Odido medewerker,

 

Ik zit vast aan een thuis abonnement waarom ik niet heb gevraagd, en nooit toestemming voor heb gegeven.  Dit door onbekwame medewerker van Odido.

Hieronder mijn verhaal wat ik via het klachtenformulier heb ingezonden(twee keer) en tot op heden nul reactie op heb gehad.

 

Beste, 27 Februari onderstaande klacht gestuurd naar Odido via deze weg.

 

Ik betreur het zeer dat er niet word gereageerd. Er zijn mij diverse malen valse beloftes gedaan, en zit nu vast aan iets waarom ik niet heb gevraagd en dit nooit heb bevestigd. gesprekken worden toch opgenomen bij Odido.

graag zie ik spoedig een oplossing.

vriendelijke groet,
Angelo.

Beste,


Sinds eind januari ben ik al heel wat uren aan het bellen geweest met uw collega’s.

Ik belde eind januari om te vragen of ik een scherpe aanbieding glasvezel kon krijgen zoals bij delta.

Uw collega stelde voor een jaar contract met 10 maanden korting ipv van 6maanden. Dit ging om glasvezel instap en TV

Dus 25pm 10maanden en 52,50 de laatste twee maanden. dit is inclusief klantvoordeel vanwege twee mobiele abo's

Hij zegt denk erover na en ik bel je volgende week terug, maar dat heeft hij niet gedaan.

14 dagen later zelf gebeld, verhaal uitgelegd, en de persoon toen(Joey) zij toen ik ga die zelfde aanbieding voor je regelen. Als ik overigens met Odido bel zit ik altijd achter de pc en hou mijn Odido in de gaten.

Toen hij bezig was zag ik in mijn Odido dingen veranderen, maar niet wat hij beloofde.. hij gaf aan de kortingen staan er voor 1800 uur vanavond in, zo niet dan bel ik je terug.. ik blijf dit monitoren zegt hij.. Ben dus nooit terug gebeld zoals de eerste keer, en heb zelf moeten bellen om de boel te annuleren.

Toen ik belde om te annuleren, kreeg ik een aardige gozer aan de lijn(Ati), die van zijn meerdere een code had gekregen om de eerst beloofde aanbieding ook te kunnen regelen. Maar dit lukte niet omdat de huidige bestelling op annuleren stond.

 

Bel volgende week terug zegt hij, dan is je huidige annulering voorbij, dan kan het wel geregeld worden.

Dus afgelopen Dinsdag terug gebeld met (Ben). Het verhaal uitgelegd wat mij is beloofd, en hij kon dit regelen. Na een tijdje in de wacht gezeten te hebben komt hij terug en zegt, ik heb een nog veel mooiere aanbieding.

Nou zegt het maar zeg ik.. Hij deed het voorstel eerste 4 maanden glasvezel instap met tv voor 10pm, de volgende twee maanden voor 20pm, en de rest van het contact 30pm.

Nou dit is wel heel erg mooi zeg ik, regel het maar. Heb daarna zeker nog een ander half uur in de wacht gestaan en hij kwam af en toe terug.

Op een gegeven moment was er geen internet meer thuis, en hij gaf aan ja er is een grote fout gemaakt hier, ze hebben ze huidige verbinden volledig opgezegd. Weer in de wacht, toen bleek dat hij het had kunnen terug draaien maar ik zou nu een ander klantnummer krijgen?? Het was in ieder geval allemaal erg verwarrend, in mijn Odido zou eerst wat anders komen te staan, maar dit zou ook weer veranderen zij hij. Ook hij zou mij terug bellen wat niet is gebeurt.

Nu blijkt achteraf dat hij gewoon mijn huidige DSL abonnent heeft verlengd voor een jaar incl tv. En hier heb ik niet om gevraagd en dit is ook niet afgesproken.

Waarom zou ik mijn DSL verlengen terwijl ik glasvezel wil.
Vandaag weer minstens een uur tot anderhalf aan de lijn gezeten.. meerdere afdelingen gesproken, maar ik zit er nu aan vast zeggen ze en dit is niet meer terug te draaien.

Mooie boel is dat, ik voel me op zijn zachtst gezegd opgelicht.

Graag zou ik zien dat de boel word terug gedraaid, en ik weet dat dit technisch ook gewoon mogelijk is binnen Odido. Heb bij Phonehouse Amersfoort gewerkt, en weet uit die tijd dat alles mogelijk was bij T-Mobile.
En bij Odido zou het allemaal het zelfde zijn gebleven word door Odido zelf beweerd.

Dus aub gewoon terug naar de oude situatie DSL, of anders de beloofde Glasvezel aanbieding 10 maanden voor 25,- en de laatste twee voor 52,50

Ik verneem het graag,

Uitgelichte reactie

13 maart 2025

Hey ​@Angelo., welkom op onze Community!

Ik zie veel liever dat je ervaring met onze dienst en service anders is dan hoe je deze nu beschrijft. Ik dank je daarom dat je contact opneemt, zo kan ik hier mee aan de slag. Ik keer je ervaring met ons heel graag om! Er lijkt inderdaad het een en ander niet goed te gaan. Ik kijk graag met je mee om te kijken of ik het voor je kan oplossen. Zou je jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in je profiel willen zetten? Dan kan ik met je meekijken, alvast bedankt! 

9 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13340 reacties
  • 13 maart 2025
Uitgelichte reactie

Hey ​@Angelo., welkom op onze Community!

Ik zie veel liever dat je ervaring met onze dienst en service anders is dan hoe je deze nu beschrijft. Ik dank je daarom dat je contact opneemt, zo kan ik hier mee aan de slag. Ik keer je ervaring met ons heel graag om! Er lijkt inderdaad het een en ander niet goed te gaan. Ik kijk graag met je mee om te kijken of ik het voor je kan oplossen. Zou je jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in je profiel willen zetten? Dan kan ik met je meekijken, alvast bedankt! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 13 maart 2025

Heb gedaan wat je hebt gevraag.

 

Gr, Angelo


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 15 maart 2025

Waarom geen reactie Tommie?


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8618 reacties
  • 15 maart 2025

Hoi ​@Angelo. 

Tommie werkt niet iedere dag en behandeld topics op volgorde.  Het kan dan 24-48 uur duren want het is geen chat met een klantenservice. 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 17 maart 2025

We wachten nog steeds.. is er niemand anders die mij kan en wil helpen?!!


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8618 reacties
  • 17 maart 2025

Hoi ​@Angelo. 

Je hebt het al eerder gedaan maar als je direct geholpen wilt worden dan kun je de klantenservice bellen, dat is een gratis nummer: 0800-0092. De medewerkers zijn er tot 20:00 vanavond 


  • is een Master Poster
  • 44 reacties
  • 17 maart 2025
eric schreef:

Hoi ​@Angelo. 

Je hebt het al eerder gedaan maar als je direct geholpen wilt worden dan kun je de klantenservice bellen, dat is een gratis nummer: 0800-0092. De medewerkers zijn er tot 20:00 vanavond 

Als je zijn post zou lezen dan zou je hebben gezien dat een groot deel van de problemen komt vanuit de telefonische klantenservice. Om hem dan weer dit ‘mijnenveld’ in te sturen na al de problemen en valse beloftes die hij hier om zijn oren heeft gehad grenst aan het sadistische. 


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8618 reacties
  • 17 maart 2025

Maar het is de enigste manier voor direct geholpen worden. Hier is het geduldig op je beurt wachten. Dit is een klant helpt klant community en er zijn maar een paar moderators en veel topics. Bij zaken als deze zijn er klantgegevens nodig. Andere klanten hebben daar geen toegang toe. 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 17 maart 2025

Hoi PixelJordy,

bedankt voor je support.. jij snapt het tenminste.

Als ik de klantenservice bel met dit probleem dan zeggen ze sorry.. ik kan je niet helpen.

Doorverbinden met backoffice is zogenaamd niet mogelijk.  

Dan maar meermaals het klachtenformulier ingevuld en al weken verder zonder reactie wat binnen 6 dagen zou zijn zeggen ze.

Dan maar deze community proberen, en ik krijg een reactie om mijn persoongegevens achter te laten.  Dit heb ik gedaan, maar het blijft akelig stil en parerende excuses worden er gemaakt.

Dus voor mij als consument zit ik er doorheen kwa opties.

Na mijn vakantie volgende week ga ik naar den haag.  Daar zullen ze mij te woord staan, hoe dan ook.  

 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen