Skip to main content
Beantwoord

Nieuw vast internet abonnement niet zichtbaar in account

  • 6 september 2023
  • 7 reacties
  • 208 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 11 reacties

Hallo Odido,

 

Ik kan jullie niet bereiken via chat of telefoon, dus misschien dat dit werkt:

Ik heb een nieuw abonnement bij jullie afgesloten voor een ander huisadres (verhuis ik binnenkort naar toe), maar kan het kloppen dat ik deze niet in mijn Odido account zie staan omdat het een ander adres is?

 

Ik zie alleen een eerder door mij geannuleerd abonnement staan.

 

Kan deze eventueel alsnog aan mijn account worden toegevoegd? Ik heb hetzelfde mailadres gebruikt :)

 

Groet,

Robin

Beste antwoord door robinsl

Tommie van Odido schreef:

Hey @robinsl, je kunt gemakkelijk in de app je adres veranderen van je mobiele abonnement. Daarna zou je het moeten kunnen koppelen. Lukt het daarna nog niet? Trek dan nog een keer aan de bel, dan ontkoppel ik je abonnement en als je ze dan opnieuw koppelt moet het goed komen! 

Oké, bedankt. Ik verander het adres nu nog niet, omdat ik er pas over een paar maanden ga wonen. Maar zolang ik telkens een ander account kan koppelen om de status van de bestelling bij te houden, dan is dat prima.

Bedankt voor de reacties.

Bekijk origineel

7 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13287 reacties
  • 7 september 2023

Hey @robinsl, welkom op onze Community!

Dat heb je inderdaad goed begrepen. Je dient je abonnement opnieuw te koppelen omdat je naar een nieuw adres gaat. Omdat je hetzelfde e-mailadres wilt gebruiken moet ik eerst je oude abonnement ontkoppelen. Dit heb ik zojuist gedaan, als je nu inlogt dan staat er geen abonnement. Koppel je nieuwe abonnement met je nieuwe adresgegevens en dan kan je je huidige abonnement inzien! 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 7 september 2023
Tommie van Odido schreef:

Hey @robinsl, welkom op onze Community!

Dat heb je inderdaad goed begrepen. Je dient je abonnement opnieuw te koppelen omdat je naar een nieuw adres gaat. Omdat je hetzelfde e-mailadres wilt gebruiken moet ik eerst je oude abonnement ontkoppelen. Dit heb ik zojuist gedaan, als je nu inlogt dan staat er geen abonnement. Koppel je nieuwe abonnement met je nieuwe adresgegevens en dan kan je je huidige abonnement inzien! 

Bedankt! Bestelling is nu gekoppeld, maar bij mijn huidige mobiele abonnement krijg ik alleen wel een foutmelding ("er is een fout opgetreden"). Dus kan die niet koppelen. Kan dit komen omdat mijn mobiele abonnement nog op mijn huidige adres staat ingeschreven, waar ik nog even woon?


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13287 reacties
  • 7 september 2023

Hey @robinsl, de adressen dienen inderdaad hetzelfde te zijn, anders is het koppelen helemaal niet mogelijk.  


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 7 september 2023
Tommie van Odido schreef:

Hey @robinsl, de adressen dienen inderdaad hetzelfde te zijn, anders is het koppelen helemaal niet mogelijk.  

Maar is er dan een andere mogelijkheid waarbij ik de status van mijn bestelling kan volgen op het nieuwe adres, terwijl ik in de app nog wel mijn mobiele internet gebruik op mijn huidige adres kan inzien?


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13287 reacties
  • 8 september 2023

Hey @robinsl, je kunt gemakkelijk in de app je adres veranderen van je mobiele abonnement. Daarna zou je het moeten kunnen koppelen. Lukt het daarna nog niet? Trek dan nog een keer aan de bel, dan ontkoppel ik je abonnement en als je ze dan opnieuw koppelt moet het goed komen! 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 11 reacties
  • Antwoord
  • 8 september 2023
Tommie van Odido schreef:

Hey @robinsl, je kunt gemakkelijk in de app je adres veranderen van je mobiele abonnement. Daarna zou je het moeten kunnen koppelen. Lukt het daarna nog niet? Trek dan nog een keer aan de bel, dan ontkoppel ik je abonnement en als je ze dan opnieuw koppelt moet het goed komen! 

Oké, bedankt. Ik verander het adres nu nog niet, omdat ik er pas over een paar maanden ga wonen. Maar zolang ik telkens een ander account kan koppelen om de status van de bestelling bij te houden, dan is dat prima.

Bedankt voor de reacties.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13287 reacties
  • 8 september 2023

Hey @robinsl, dat is helemaal prima. Laat je het weten als je er nog niet uitkomt als je gaat verhuizen? We helpen je namelijk graag! Succes met de verhuizing alvast. 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen