Skip to main content

Koppeling glasvezel abonnement aan Mijn Odido


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Hoi,

 

Heb een internet glasvezel abbo afgesloten, maar kan dit niet koppelen in de odido app of website? 

Krijg een foutmelding → Je kan op dit moment niet toevoegen. Probeer het later nog een keer.

Graag hulp?

Gr,

Rob

Uitgelichte reactie

25 maart 2025

Hey ​@Zeegers, welkom op onze Community!

Ik help je graag verder met het koppelen van je abonnementen. Bedankt voor het invullen van je gegevens, hierdoor heb ik je abonnement direct kunnen vinden. Nu zie ik dat je ook een mobiel abonnement hebt, probeer je je Internet + Tv abonnement te koppelen aan je mobiele abonnement? Dan snap ik dat je hem niet kunt koppelen namelijk, de initialen van je mobiele abonnement zijn anders dan die van je Internet + Tv abonnement. Kan je de juiste initialen in je profiel zetten bij: Info voor moderator? Dan kan ik het aanpassen en kun jij de koppeling maken! Alvast bedankt. 

8 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13531 reacties
  • 25 maart 2025

Hey ​@Zeegers, welkom op onze Community!

Ik help je graag verder met het koppelen van je abonnementen. Bedankt voor het invullen van je gegevens, hierdoor heb ik je abonnement direct kunnen vinden. Nu zie ik dat je ook een mobiel abonnement hebt, probeer je je Internet + Tv abonnement te koppelen aan je mobiele abonnement? Dan snap ik dat je hem niet kunt koppelen namelijk, de initialen van je mobiele abonnement zijn anders dan die van je Internet + Tv abonnement. Kan je de juiste initialen in je profiel zetten bij: Info voor moderator? Dan kan ik het aanpassen en kun jij de koppeling maken! Alvast bedankt. 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 25 maart 2025

Hoi, Tommie. IK heb mijn gegevens zoals ze bij het mobiel abbo aangegeven in het vak info voor moderator. Bedankt alvast!

Gr,

Rob

 


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4124 reacties
  • 27 maart 2025

@Zeegers Super bedankt voor het aanvullen van je community profiel. Ik help je natuurlijk graag verder, zodat je beide abonnementen makkelijk kan inzien in jouw Mijn Odido! 

Ik heb direct gekeken en zie dat de voorletters voor jouw mobiele abonnement niet overeenkomen met het Internet + TV abonnement. In het geval van jouw Internet + TV abonnement is alleen de letter van je voornaam bekend. Heb ik jouw toestemming om de voorletters aan te passen naar hoe bij ons bekend is voor je mobiele abonnement? 

Laat je het mij weten, dan ga ik gelijk voor je aan de slag. Ik weet zeker dat het met deze wijziging moet lukken! 😊


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 27 maart 2025

Hoi, dit is prima. Dit is dan wel voor het abbo 2686 op het eind? Bedankt alvast, gr, Rob


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4124 reacties
  • 28 maart 2025

@Zeegers Dat is inderdaad het abonnement met het nummer wat eindigt op 2682. Ik heb de aanpassing meteen in orde gemaakt. 

Wil je over ongeveer een half uur nogmaals proberen je abonnementen te koppelen? Ik weet zeker dat het nu moet lukken! 😀


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 28 maart 2025

Hoi,

Bedankt, dit werkt nu maar als ik bekijk abonnement kijk dan krijg ik mijn oude bestelling te zien die ik op 2-1-2024 geannuleerd heb trouwens heb ik een mail gekregen van dat er probleem was met mijn aansluiting en nog niet aangesloten kan worden. Wat is de status hiervan. Bedankt alvast!

 

gr,

 

Rob

 


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2183 reacties
  • 29 maart 2025

Hoi ​@Zeegers, ik heb het direct nagekeken! Ik zie het inderdaad terug in je account. Zou je het over 30 minuten opnieuw willen testen? Ik heb wat wijzigingen voor je aangebracht en je geannuleerd abonnement ontkoppeld. Het is belangrijk dat je de 30 minuten afwacht. Laat je weten of het is gelukt? 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 29 maart 2025

Hoi,

IK heb het om 12:15 geprobeerd maar krijg nog steeds het geannuleerde abbo te zien. Heb trouwens het nieuwe internet abbo opnieuw moeten koppelen.

Wat nu?

 

gr, Rob


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen