Beantwoord
Installatie T-mobile Thuis
Ik ben al zo'n 20 uur bezig geweest met de installatie van T-mobile thuis.
Een aantal dingen lukken niet. Ik heb om een installateur gevraagd, maar de klantenservice van t-mobile reageert al 5 dagen niet op mijn berichten. Lekkere klantenservice.
Hoe kan ik wél snel contact met jullie krijgen, en hulp bij de installatie??
Ik heb nu al 5 dagen geen tv en internet!!
[Moderator edit]
Voor uitleg rondom de installatie met handige video's en stappenplan, zie dan dit topic: de installatie: hoe wat en waar!
Een aantal dingen lukken niet. Ik heb om een installateur gevraagd, maar de klantenservice van t-mobile reageert al 5 dagen niet op mijn berichten. Lekkere klantenservice.
Hoe kan ik wél snel contact met jullie krijgen, en hulp bij de installatie??
Ik heb nu al 5 dagen geen tv en internet!!
[Moderator edit]
Voor uitleg rondom de installatie met handige video's en stappenplan, zie dan dit topic: de installatie: hoe wat en waar!
Beste antwoord door Hidden.nld
Malb schreef:
Waarom moet ik draden leggen tussen het modem en de tv box?
Om een goede werking van de tv box te kunnen garanderen is het noodzakelijk deze met een kabel aan te sluiten.
Malb schreef:
En waarom wordt dit nergens aangegeven voordat je een abonnement afsluit. Ik heb al 15 jaar alles draadloos, dit is een enorme achteruitgang!
Je zou ook een powerline of MoCa adapter kunnen gebruiken. op deze manier kan je de tv box draadloos aansluiten. Echter kan een storings vrij signaal niet worden uitgesloten. Als het werkt dan werkt het. als het niet werkt dan moet er dus een ander alternatief komen. Dit is dus op eigen risico.
Malb schreef:
Bovendien gaat 't me heel veel geld kosten om de draden netjes te laten wegwerken. Waarom wordt dit niet vermeld bij het kostenoverzicht? Daar staat dat de monteur gratis is. Nu blijkt dat de monteur dit helemaal niet doet, en ook mijn tweede box niet aansluit. Wie sluit die dan voor me aan???
De monteur sluit het modem aan en doet 1 tv 1 computer en 1 telefoon. Vanaf het modem legt hij de bijgeleverde kabel op of langs de plint als dat modelijk is. Wil je het anders hebben dan is dat meestal ook mogelijk. vraag dan bij Guidion naar de mogelijkheden. Dit geld ook voor de 2de tv. de kosten hiervan zijn voor rekening van de klant. dit overzicht kan je ook vinden op de website. Uit eindelijk is de binnenhuis bekabeling voor de klant zoals ook in de algemene voorwaarden staan. Net als bij stroom, gas en water.
Malb schreef:
Ik heb een hub staan, maar deze wordt niet gezien door het modem. Hoe kan dit?
Wat voor hub heb je ? voor een netwerk HDMI Optisch ?
Malb schreef:
Mijn wifi valt regelmatig weg. Ik heb nog een Unifi wifi versterker staan. Helpt 't als ik die aansluit? En zo ja, moet ik hiervoor bepaalde settings in het modem aanpassen?
Als de WiFi weg valt dan helpt de Unifi zeker. maar als het internet weg valt niet. hier zit wel verschil in.
Malb schreef:
Ik kan met de afstandbediening van de tv box het geluid niet uit/aan/hard/zacht zetten, klopt dat?
Je moet de afstands bediening even goed koppelen. TV-Codes afstandsbediening
Malb schreef:
Ik heb een groene streep aa de zijkant van mijn beeld, hoe krijg ik die weg.
Zet de beeld verhouding van de TV op breedbeeld.
Mocht je nog vragen hebben laat het dan even weten...
P.S. er zit iets tussen je toetsenbord waardoor de shift blijft hangen.
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.