Skip to main content

Op 21-2-2025 besloten in te gaan op een aanbieding van Odido voor glasvezel. Van aanmelden tot aan aanmaken van account ging alles goed en nu….grote stilte terwijl mijn abonnement bij Ziggo af gaat lopen. Wanneer wordt nu de glasvezel tot aan de woning aangelegd en in huis aangesloten? 

Hallo ​@Villie 

Het lijkt me verstandig om de annulering bij Ziggo nog even te annuleren, vul de privévelden in je community profiel in, dan kan een moderator met je meekijken.

Wat meer gegevens ingevoerd en Ziggo neem ik maar contact op om wellicht toch maar bij Ziggo te blijven. 

Je kunt de overstapservice gebruiken.  Dan wordt Ziggo opgezegd zodra je via glasvezel online komt.

Als er nog geen glasvezel kabel in jouw huis ligt zal Odido na een bestelling bij de lokale netbeheerder en vezel bestellen en zal deze worden aangelegd. Daar kan inderdaad wat tijd overheen gaan, netbeheerders en hun aannemers hebben veel aansluitingen te maken met beperkte hoeveelheid mensen in Nederland die dit kunnen.

Als je weet wie jouw netbeheerder is kan je die contacten, ze nemen anders zodra de planning aan de beurt is met jou contact op voor een afspraak. 

Reageer