Nadat T-mobile mijn aansluiting op het verkeerde adres heeft opgeleverd op verzoek van T-mobile nog een keer een aansluiting op ons nieuwe adres aangevraagd.
Het aanvraag formulier goed bekeken adres klopt, factuuradres zou anders moeten dan het leveradres maar dat kan blijkbaar niet bij T-mobile dus op akkoord geklikt.
Krijg ik een bevestigings e-mail met een totaal verkeerd leveradres.
Het vreemde is dat men de juiste postcode heeft, het juiste huisnummer gebruikt maar een totaal verkeerde straatnaam en verkeerde plaats en dan bestaat dat huisnummer ook nog eens niet in die plaats en in die straat.
Hoe het kan weet T-mobile ook niet maar woensdag zou de aansluiting actief zijn, dus ik vraag het beveiligingsbedrijf om de beveiliging dan ook woensdag op te gaan leveren maar nu heb ik helemaal geen internet en met een beetje geluk komt die pas ergens begin juni.
Wie gaat nu de extra kosten betalen omdat ik mijn spullen nu niet kan verzekeren zonder beveiliging en ikhet beveiligingsbedrijf nog een keer terug moet laten komen omdat T-mobile blijkbaar niet weet dat een postcode uit Enter niet in Rijssen te vinden is en de straatnaam zelfs geheel niet in Enter voorkomt?