Skip to main content
Beantwoord

Update tv box mislukt.

• 2 juli 2017
  • 1 reactie
  • 2281 Bekeken

Tv-box heb ik diverse keren herstart, nadat ik de eerste keer op tv een error melding zag.
De modem is ook tussentijds al herstart.

Ik heb 2 meldingen gekregen:
Unsupported BBL version 2.7.4-bbl
App: 2.9.3.1-etv-vma--glop
De tv ging na een tijdje op zwart.

No NTP server, system clock not synchronized.
App: 2.9.3.1-etv-vma--glop
Tv blijft op deze melding staan.

Hoe kan deze foutmelding opgelost worden?

Beste antwoord door Sander

Hoi JohnVanOoyen,

Allereerst welkom op het forum! :)

Die eerste melding over BBL kan geen kwaad. Na ongeveer een minuut zal de TV Box dan ook gewoon opstarten. De NTP melding betekent in de meeste gevallen dat de internetkabel bij het modem in een verkeerde LAN poort zit. Kun je controleren of die kabel in LAN 3 of LAN 4 zit? Test ook met een rechtstreekse kabel. Hiermee bedoel ik dat er geen andere apparaten, zoals adapters of switches, tussen zitten.

Voor meer uitleg over foutmeldingen, zie dit topic.

Houd je ons op de hoogte? 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • Antwoord
  • 3 juli 2017
Hoi JohnVanOoyen,

Allereerst welkom op het forum! :)

Die eerste melding over BBL kan geen kwaad. Na ongeveer een minuut zal de TV Box dan ook gewoon opstarten. De NTP melding betekent in de meeste gevallen dat de internetkabel bij het modem in een verkeerde LAN poort zit. Kun je controleren of die kabel in LAN 3 of LAN 4 zit? Test ook met een rechtstreekse kabel. Hiermee bedoel ik dat er geen andere apparaten, zoals adapters of switches, tussen zitten.

Voor meer uitleg over foutmeldingen, zie dit topic.

Houd je ons op de hoogte? 🙂

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen