Skip to main content
Beantwoord

Universele Afstandsbediening Entzone 510b

Hoi,

Ik heb een vraag en hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. Een medewerker van Odidio raadde mij aan om op dit forum deze vraag te stellen. Hij kon mij er niet bij helpen helaas.

Onze afstandsbediening doet het zga niet meer van de Entzone 510b tv box van Vodafone / T-Mobile uit 2014. Wij hebben odido gevraagd om een nieuwe, dit kunnen ze niet leveren. Ze kunnen een nieuwe box sturen met bijbehorende afstandsbediening welke alleen werkt op die nieuwe box, maar geen losse nieuwe afstandsbediening voor de oude Entzone box 510. 

Nu is mijn vraag, is er een universele afstandsbediening die wij zouden kunnen aanschaffen, die werkt op deze Entzone box 510b?? Weet iemand dit?

Hartelijk dank alvast!

Met vriendelijke groet,

Cees

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@Cees Pickhard, goede vraag! Je hebt gelijk, deze TV Box gebruiken wij niet meer en leveren je dus ook geen afstandsbediening meer. Ik heb echter via via mijn best gedaan en ik heb je alsnog deze afstandsbediening toegestuurd. Als alles lukt valt deze aan het einde van de week of begin volgende week op de mat! 😁

Bekijk origineel

2 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2592 reacties
  • Antwoord
  • 18 maart 2025

Hi ​@Cees Pickhard, goede vraag! Je hebt gelijk, deze TV Box gebruiken wij niet meer en leveren je dus ook geen afstandsbediening meer. Ik heb echter via via mijn best gedaan en ik heb je alsnog deze afstandsbediening toegestuurd. Als alles lukt valt deze aan het einde van de week of begin volgende week op de mat! 😁

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 18 maart 2025
Cheyenne van Odido schreef:

Hoi Cheyenne!

Super 😀   Hartstikke bedankt zeg. Dat zou erg fijn zijn als we een afstandsbediening ontvangen die we op deze oude box kunnen gebruiken. Wij zien het graag tegemoet! 😀🙏🏼

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen