Beantwoord
TV storing 9 maart 2017
Mijn TV geeft een Error aan
"Er heeft zich een fout voor gedaan tijdens het afspelen. Probeer het alstublieft later nog een keer".
Ik heb het al tig keer van alles geprobeerd maar het werkt nog niet.
Wat is er aan de hand?
Ons logo en onze kleur zijn anders, maar verder blijft alles zoals je gewend bent.........yeah right.
"Er heeft zich een fout voor gedaan tijdens het afspelen. Probeer het alstublieft later nog een keer".
Ik heb het al tig keer van alles geprobeerd maar het werkt nog niet.
Wat is er aan de hand?
Ons logo en onze kleur zijn anders, maar verder blijft alles zoals je gewend bent.........yeah right.
Beste antwoord door Dave
Goedemorgen!
Op het moment ervaren wij een storing met televisie van T-Mobile Thuis, we werken er dan ook hard aan om dit zo spoedig mogelijk op te lossen! Probeer sowieso eerst even de box opnieuw op te starten, in sommige gevallen wil dit al helpen. Sorry voor dit ongemak!
We houden jullie op de hoogte van de storing en oplossing in dit topic. Om het overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot en verwijs ik jullie door naar het algemene topic voor verdere vragen.
Bekijk origineelOp het moment ervaren wij een storing met televisie van T-Mobile Thuis, we werken er dan ook hard aan om dit zo spoedig mogelijk op te lossen! Probeer sowieso eerst even de box opnieuw op te starten, in sommige gevallen wil dit al helpen. Sorry voor dit ongemak!
We houden jullie op de hoogte van de storing en oplossing in dit topic. Om het overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot en verwijs ik jullie door naar het algemene topic voor verdere vragen.
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.