Skip to main content
Beantwoord

TV storing 9 maart 2017

  • 2 maart 2017
  • 1 reactie
  • 1688 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Mijn TV geeft een Error aan
"Er heeft zich een fout voor gedaan tijdens het afspelen. Probeer het alstublieft later nog een keer".
Ik heb het al tig keer van alles geprobeerd maar het werkt nog niet.
Wat is er aan de hand?
Ons logo en onze kleur zijn anders, maar verder blijft alles zoals je gewend bent.........yeah right.

Beste antwoord door Dave

Goedemorgen!

Op het moment ervaren wij een storing met televisie van T-Mobile Thuis, we werken er dan ook hard aan om dit zo spoedig mogelijk op te lossen! Probeer sowieso eerst even de box opnieuw op te starten, in sommige gevallen wil dit al helpen. Sorry voor dit ongemak!

We houden jullie op de hoogte van de storing en oplossing in dit topic. Om het overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot en verwijs ik jullie door naar het algemene topic voor verdere vragen.
Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

1 reactie

Dave
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties
  • Antwoord
  • 2 maart 2017
Goedemorgen!

Op het moment ervaren wij een storing met televisie van T-Mobile Thuis, we werken er dan ook hard aan om dit zo spoedig mogelijk op te lossen! Probeer sowieso eerst even de box opnieuw op te starten, in sommige gevallen wil dit al helpen. Sorry voor dit ongemak!

We houden jullie op de hoogte van de storing en oplossing in dit topic. Om het overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot en verwijs ik jullie door naar het algemene topic voor verdere vragen.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen