Skip to main content

TV Box loopt na 1 seconde vast

• is een Top Poster
  • 10 reacties

Ha Odido community/support.

Zodra ik de TV box aanzet, krijg ik maximaal 1 seconde beeld en geluid waarna het hele spul blijft hangen. Ik kan wel wisselen van zenders met de afstandsbediening, maar bij elke zender gebeurt hetzelfde.

Meermaals heb ik de fabrieksinstellingen hersteld, alle kabels gecheckt- daar is allemaal niets mee aan de hand.

Via de Odido TV app kan ik wel nog TV kijken.

Ik heb dit probleem ook in het verleden ervaren; ik weet niet meer hoe dat toen was opgelost. Mogelijk was dit een uitwisseling van TV box hardware.

Mijn huidige model betreft de Amino Aria: 610X.

Hopelijk kunnen jullie mij (wederom) helpen.

Groet,

Justin

Uitgelichte reactie

17 maart 2025

Hoi ​@sjuut, je moet natuurlijk zonder zorgen tv kunnen kijken.

Ik help je daarom graag verder. Ik stel voor om de Amino om te ruilen voor onze nieuwe Mediabox. In dit topic lees je alles over de Mediabox:  

Om dit te doen heb ik wel wat gegevens nodig. Zou je je profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan zal ik hem voor je omruilen! Als het goed is moet je dan geen problemen meer ervaren.

2 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13354 reacties
  • 17 maart 2025
Uitgelichte reactie

Ik help je daarom graag verder. Ik stel voor om de Amino om te ruilen voor onze nieuwe Mediabox. In dit topic lees je alles over de Mediabox:  

Om dit te doen heb ik wel wat gegevens nodig. Zou je je profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan zal ik hem voor je omruilen! Als het goed is moet je dan geen problemen meer ervaren.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 17 maart 2025
Tommie van Odido schreef:

Dankjewel Tommie,

Dit heb ik zojuist gedaan- ik zie uit naar het verdere verloop!

Groet,

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen