Skip to main content

terugkijken soms niet mogelijk

• 8 september 2024
  • 12 reacties
  • 693 Bekeken

Sinds een paar dagen kan ik bepaalde programma's op NPO niet meer terugkijken zoals Metropolis of Oogappels. Het programma wordt 'niet ondersteund', terwijl Odido 'reclame' maakt met 7 dagen terugkijken v.e. programma. Vorige week was er niets aan de hand en kon ik via de gids of menu zonder problemen een programma die ik had gemist terugkijken. Hoe kan het dat het opeens 'niet meer ondersteund' wordt?

Hebben anderen hier ook problemen mee?

Uitgelichte reactie

10 september 2024

Welkom op onze community! @GXM85169 

Goed dat je hier navraag over doet. Ik leg je graag uit hoe het precies zit! 

Wij bieden inderdaad de mogelijkheid om tot 7 dagen terug te kijken. Echter voor welke programma’s dit mogelijk is, wordt bepaald door de zender. 

Kun je andere programma’s van NPO nog wel terugkijken? Omdat je aangeeft dat je deze programma’s eerder wel kon terugkijken, ga ik gelijk voor je navragen of mijn collega’s van het TV Team hier meer over weten. Zodra ik meer informatie heb, deel ik dit ook gelijk met jou! 

12 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4098 reacties
  • 10 september 2024
Uitgelichte reactie

Welkom op onze community! @GXM85169 

Goed dat je hier navraag over doet. Ik leg je graag uit hoe het precies zit! 

Wij bieden inderdaad de mogelijkheid om tot 7 dagen terug te kijken. Echter voor welke programma’s dit mogelijk is, wordt bepaald door de zender. 

Kun je andere programma’s van NPO nog wel terugkijken? Omdat je aangeeft dat je deze programma’s eerder wel kon terugkijken, ga ik gelijk voor je navragen of mijn collega’s van het TV Team hier meer over weten. Zodra ik meer informatie heb, deel ik dit ook gelijk met jou! 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4098 reacties
  • 10 september 2024

@GXM85169 Ik heb inmiddels bericht terug ontvangen, maar dit ligt inderdaad aan de rechten van de zender zelf. Ik hoop dat het in de toekomst wel weer mogelijk wordt om deze programma’s op te nemen. 

• is een Top Poster
  • 13 reacties
  • 13 september 2024
Teresa van Odido schreef:

@GXM85169 Ik heb inmiddels bericht terug ontvangen, maar dit ligt inderdaad aan de rechten van de zender zelf. Ik hoop dat het in de toekomst wel weer mogelijk wordt om deze programma’s op te nemen. 

Ik ervaar hetzelfde met bepaalde NPO programma's. Het vreemde is dat ik de desbetreffende programma's wel tot 1 week kan terugkijken via de NPO startapp, maar niet via de de terugkijkmogelijkheid van de mediabox.

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2159 reacties
  • 15 september 2024

Hoi @gveeninga, ik geef je graag duidelijkheid! Dit kan verschillen door de afspraken met de zender. Op ons zenderoverzicht vind je een overzicht voor het terugkijken: Al onze zenders | Odido. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een mooie dag! Groetjes, Ishana

• is een Top Poster
  • 13 reacties
  • 15 september 2024
Ishana van Odido schreef:

Hoi @gveeninga, ik geef je graag duidelijkheid! Dit kan verschillen door de afspraken met de zender. Op ons zenderoverzicht vind je een overzicht voor het terugkijken: Al onze zenders | Odido. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een mooie dag! Groetjes, Ishana

Het overzicht dat jij noemt had ik al gevonden. Daar staat bijvoorbeeld dat terugkijken bij elk van de 3 NPO zenders kan. Wat GXM85169 en ik ervaren is dat op deze zenders de meeste uitzendingen wel kunnen worden teruggekeken, maar dat sommige uitzendingen niet.
Aanvullend daarop heb ik nog vastgesteld dat de NPO uitzendingen die niet via de gids van Odido TV kunnen worden teruggekeken wel kunnen worden teruggekeken via de NPO-start app.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13400 reacties
  • 16 september 2024

Hi @gveeninga, dit heeft te maken met de rechten van het programma en zender. De NPO-app is natuurlijk van NPO zelf en daardoor zul je daar ook meer programma's op kunnen terugkijken. 

• is een Top Poster
  • 45 reacties
  • 17 maart 2025

Het komt regelmatig voor dat het terugkijkprogramma niet opstart.  In dit geval de afleveringen van Startek Disvivery op kanaal 19 Startrek Discovery. Gisteren eind van de middag geprobeerd helaas het programma startte niet. Gisterenavond weer geprobeerd toen startte het wel op. Wilde vandaag afleveringen verder kijken  start helaas weer niet op.

Enig idee hoe dat kan Odido, deze willekeur bij terugkijken?

• is een Top Poster
  • 45 reacties
  • 17 maart 2025

Sorry voor de spelfouten het gaat dus om Startrek Discovery afleveringen van 17 maart jl.

• is een Top Poster
  • 45 reacties
  • 17 maart 2025

Voor de 6e keer opnieuw geprobeerd om de Startrek Discovery afleveringen van gisterenmiddag terug te kijken en nu start het wel op. 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13400 reacties
  • 19 maart 2025

Hey ​@hans toor, ik wil natuurlijk dat je zonder moeite je favoriete programma's kunt terugkijken.

Kan je mij iets meer informatie geven hierover? Kijk je via de Mediabox, onze Tv app, via de webbrowser of op een telefoon of tablet via onze app? Als je via de Mediabox kijkt, zou je het dan eens in de browserversie willen testen of je het via de browser wel kunt terugkijken? Dan hebben we wat meer inzicht op het euvel. Zou je ook je profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan kan ik met je meekijken, alvast bedankt!

• is een Top Poster
  • 45 reacties
  • 19 maart 2025

Ik kijk via de tv-app.ik vind trouwens wel dat je veel info vraagt. Klantnr is 6503949243.

Demy van Odido
Moderator
  • Moderator | Mobiel
  • 65 reacties
  • 20 maart 2025

Goedemorgen ​@hans toor! Ik snap dat onze verificatievragen misschien veel lijken, maar ze zijn nodig om zeker te weten dat we met de juiste persoon praten. De privacy en veiligheid van onze klanten zijn voor ons heel belangrijk. Omdat iedereen online een profiel kan aanmaken met een willekeurige naam, is deze controle nodig om misbruik te voorkomen. Kun je daarom je profiel aanvullen? Dan kunnen we je beter helpen!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen