Skip to main content
Beantwoord

Geen diensten tv al 3 dagen in Purmerend

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Gisteren al gebeld want sinds woensdag geen of slechte ontvangst bij odido tv. Volgens klantenservice is er een storing, dat geeft mijn tv ook aan. Er zou aan gewerkt worden maar ook vanochtend geen tv! Volgens de stroringscheck op odido website is er geen storing, en dat is ook raar. Wanneer kunnen we weer tv kijken? 

Het zou fijn zijn als er gecommuniceerd wordt over het hoe en wat! Nu zitten we in een soort vacuüm. 

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@Brinsky, excuus voor het ongemak! Dit is ons zeker bekend. We houden je op de hoogte via ons storingstopic. Er is echter nog geen inhoudelijke informatie die we kunnen delen, maar ons TV en technische team zijn er ontzettend druk mee bezig. Je kan ondertussen wel gebruik maken van de Odido Online TV app voor mobiele apparaten, of zelfde Odido TV app voor smart-tv's, als de jouwe dat toelaat. Je checkt dat door in je appstore te checken of je deze app kunt downloaden. Hou verder het topic in de gaten. We lossen dit voor je op zodra de oorzaak ons 100% zeker bekend is!

Bekijk origineel

11 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2626 reacties
  • Antwoord
  • 23 maart 2025

Hi ​@Brinsky, excuus voor het ongemak! Dit is ons zeker bekend. We houden je op de hoogte via ons storingstopic. Er is echter nog geen inhoudelijke informatie die we kunnen delen, maar ons TV en technische team zijn er ontzettend druk mee bezig. Je kan ondertussen wel gebruik maken van de Odido Online TV app voor mobiele apparaten, of zelfde Odido TV app voor smart-tv's, als de jouwe dat toelaat. Je checkt dat door in je appstore te checken of je deze app kunt downloaden. Hou verder het topic in de gaten. We lossen dit voor je op zodra de oorzaak ons 100% zeker bekend is!

• Auteur
  • 2 reacties
  • 23 maart 2025

Helaas zelfde probleem via de app zolang ik op mijn eigen wifi zit, en kost teveel data via mobiele data. Ook streamen naar het kastje geeft steeds storing. Alles al gereset, ook modem. Heel vervelend aangezien dit al sinds woensdag is!

• 1 reactie
  • 23 maart 2025
Brinsky schreef:

Gisteren al gebeld want sinds woensdag geen of slechte ontvangst bij odido tv. Volgens klantenservice is er een storing, dat geeft mijn tv ook aan. Er zou aan gewerkt worden maar ook vanochtend geen tv! Volgens de stroringscheck op odido website is er geen storing, en dat is ook raar. Wanneer kunnen we weer tv kijken? 

Het zou fijn zijn als er gecommuniceerd wordt over het hoe en wat! Nu zitten we in een soort vacuüm. 

Cheyenne van Odido schreef:

Nou sorry, maar de app werkt ook niet. En dit al sinds donderdag.. en verder geen duidelijkheid 

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 23 maart 2025

Hier ook al en sinds vorige week het zelfde probleem met tv kijken .De app werkt ook bijna niet .Deze storing duurt wel erg lang .

• Auteur
  • 2 reacties
  • 24 maart 2025

Inmiddels weer een dag verder, er blijven problemen, zowel bij tv kijken, als bij opnames. Ook de app werkt niet. Bij de pagina over storingen geven ze dat aan dat je via app kunt kijken, maar het is geen oplossing, aangezien daarbij ook dezelfde problemen ontstaan!

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 24 maart 2025

Hier ook nog steeds niets knap waardeloos dit

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 24 maart 2025

Het lijkt of het iets stabieler is nu  te snel het ligt er al weer uit .

• is een Master Poster
  • 18 reacties
  • 24 maart 2025

hier ook een wachtende klant. 

Komt dit door de nieuwe Zyxel modem die bij mij 2 maanden terug is geplaatst?

Eerst upload snelheid die lange tijd drastisch lager was en nu tv die een paar dagen niet/slecht doet.

Voorheen had ik bijna nooit problemen toen ik de Draytek modem had, zeker niet zo lang!

• is een Top Poster
  • 20 reacties
  • 24 maart 2025
Ryan05 schreef:

hier ook een wachtende klant. 

Komt dit door de nieuwe Zyxel modem die bij mij 2 maanden terug is geplaatst?

Eerst upload snelheid die lange tijd drastisch lager was en nu tv die een paar dagen niet/slecht doet.

Voorheen had ik bijna nooit problemen toen ik de Draytek modem had, zeker niet zo lang!

Lijkt mij niet dat het aan je modem ligt. Ik heb ook al sinds vorige week hetzelfde probleem en ik gebruik een eigen router direct aangesloten op het ONT.

Ook hier geeft  de app voor Android tv problemen en moet ik de app steeds geforceerd afsluiten en opnieuw opstarten.

• 2 reacties
  • 25 maart 2025

Hier ook een wachtende klant.

Vanaf vorige week woensdag begonnen ook hier de problemen met Odido tv.   

Melding: Storing Odido TV - Door een storing kan je Odido TV nu niet gebruiken.Ligt niet aan jou.Probeer je het later weer?

Bijna een week verder en nog geen (alternatieve) oplossing?  

• 2 reacties
  • 26 maart 2025

Bij mij werkt de tv weer zoals vanouds. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen