Skip to main content
Beantwoord

Slechte TV ervaring.

• is een Master Poster
  • 14 reacties

Sinds een uur is er een storing met interactieve tv bij mij. Het beeld blijft hangen. Het geluid gaat dan wel door. Ik kijk via Dune 4k pro Google TV, al een keer opnieuw opgestart, maar helpt niet. Via de computer, kijken via Google Chrome internetbrowser ondervind ik hetzelfde.

Beste antwoord door Ishana van Odido

Hoi ​@wbeetje, we zien inderdaad dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met TV op verschillende plekken in Nederland. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte: https://community.odido.nl/algemeen-490/is-er-een-storing-bij-internet-tv-van-odido-284385. Onze technische dienst zal het zo snel mogelijk oplossen! Groetjes, Ishana

Bekijk origineel

11 reacties

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2183 reacties
  • Antwoord
  • 19 januari 2025

Hoi ​@wbeetje, we zien inderdaad dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met TV op verschillende plekken in Nederland. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte: https://community.odido.nl/algemeen-490/is-er-een-storing-bij-internet-tv-van-odido-284385. Onze technische dienst zal het zo snel mogelijk oplossen! Groetjes, Ishana

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 14 reacties
  • 19 januari 2025

Ik kan me vergissen, maar volgens mij is het nu weer goed. Tevens had ik er volgens mij alleen op NL1 én NL2 last van.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4135 reacties
  • 19 januari 2025

@wbeetje Dat is super fijn om te lezen! 

We hebben nog geen officieel bericht ontvangen, maar dit is een goed teken. Ik zou zeggen, weer veel kijkplezier!

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 14 reacties
  • 30 januari 2025

Al vanaf begin (nu zo'n half jaar geleden of zo) toen mij ivm div. problemen werd geadviseerd om de 'bèta' app. tr downloaden en te gebruiken , heb ik geluidsprobleem, wat geen enkele app. ook heeft 

Namelijk, er is vaak geen geluid meer, wanneer ik het beeld even pauzeer of naar een andere zender ga. Ik moet dan meerdere keren het beeld starten en pauzeren, soms wel 5 à 6 keer, dan heb ik weer geluid. Zeer irritant! Heeft ee iemand een oplossing?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13605 reacties
  • 31 januari 2025

Hey ​@wbeetje, welke béta-versie gebruik je nu en voor welk platform? Die van Android? 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 14 reacties
  • 31 januari 2025

Ik gebruik versie 2 0.5036 op mijn Dune Box R 4K Plus, Android TV 12

Mvg,

Bart

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 1934 reacties
  • 7 februari 2025

Hi ​@wbeetje, allereerst onze excuses voor de verlate reactie! Top dat je de versie doorgeeft. Ik zie dat dit onze allernieuwste versie is en de app dan ook up-to-date is. Het probleem dat je ervaart met het geluid, hoort echter niet te gebeuren wanneer je het programma pauzeert of naar een andere zender gaat in onze app. Ik ben verder wel nog benieuwd of je dit op alle zenders ervaart en of je dit alleen ervaart met live tv, of ook met terugkijken of bijvoorbeeld opnames? Dan kunnen we gerichter naar een oplossing zoeken.

Mocht het lukken, wil je dan ook een filmpje maken waarop het probleem te zien is? Dan kunnen dit verder onderzoeken. Je kan het filmpje met ons delen via een Wetransfer link: WeTransfer | Send Large Files Fast. De link van het filmpje kan je dan plakken in je communityprofiel bij het vakje: ‘Info voor moderator’. Vul je daarnaast ook gelijk je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN in? Dan hebben we al jouw gegevens compleet voor de veriicatie en kunnen we ook met je meekijken in je abonnement en verbinding als dit nodig is. Dank je wel alvast en we zien graag je reactie tegemoet! 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 14 reacties
  • 28 maart 2025

T

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 14 reacties
  • 28 maart 2025

Gedaan. Overigens op alle zenders heb ik dit probleem.

Overigens ook een probleem als ik een programma vanaf het begin wil zien, als ik bijv. op NL1 kijk naar het nieuws én dan bijv. op SBS6 naar vandaaginside wil kijken, ik druk dan op "vanaf begin kijken", zender blijft dan op nl1 én begint weer opnieuw met het journaal.

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2183 reacties
  • 29 maart 2025

Hoi ​@wbeetje, ik wil dit graag voor je doorzetten! Ik zie alleen een andere geboortedatum in ons systeem. Zou je dit willen aanpassen? Dan is de verificatie helemaal compleet en kan ik voor je aan de slag! 😊

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 14 reacties
  • 31 maart 2025

15-05-1972

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen