Skip to main content
Beantwoord

Oude TV box omruilen voor nieuwe Mediabox

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Beste,

Langs deze weg zouden wij graag onze oude TV boxen omruilen voor de nieuwe Mediaboxen. Kan dit voor ons geregeld worden? Alvast bedankt!

Beste antwoord door perry_65

Cheyenne van Odido schreef:

Kijk eens aan, dankjewel voor je snelle reactie ​@perry_65! Ik heb dan ook meteen de omruiling naar de Mediabox in orde gemaakt. De oude TV Box hoeven wij niet retour, je kunt deze afgeven bij een milieupunt bij jou in de buurt. Je ontvangt snel meer informatie over de levering van de Mediabox. Geniet ervan! 😁

Dankjewel voor de snelle actie Cheyenne!

Bekijk origineel

9 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@perry_65, dan zit je hier helemaal goed! Geen enkel probleem, dit regel ik graag voor je. Wel heb ik jouw gegevens nodig voor ik aan de slag kan. Vergeet je daarom niet jouw volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum, je 06-nummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in je Community profiel te plaatsen? Zodra de gegevens compleet zijn, kan je mij hier een seintje geven. Ik kom er dan zo snel mogelijk op terug! 

• Auteur
  • 2 reacties
  • 11 maart 2025

Hoi Cheyenne, mijn profiel is bijgewerkt. Ik hoor graag van je.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Kijk eens aan, dankjewel voor je snelle reactie ​@perry_65! Ik heb dan ook meteen de omruiling naar de Mediabox in orde gemaakt. De oude TV Box hoeven wij niet retour, je kunt deze afgeven bij een milieupunt bij jou in de buurt. Je ontvangt snel meer informatie over de levering van de Mediabox. Geniet ervan! 😁

• Auteur
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 11 maart 2025
Cheyenne van Odido schreef:

Dankjewel voor de snelle actie Cheyenne!

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Graag gedaan ​@perry_65! 😎

• 1 reactie
  • 12 maart 2025

Hallo, ben al jaren lid bij jullie en wil mijn ouwe box inruilen voor een mediabox.

Mvg Michel

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13354 reacties
  • 13 maart 2025

Hi ​@Mkos, welkom op onze Community.

Wat super tof om te horen dat je al een lange tijd bij ons zit, dat waarderen we erg! Uiteraard is het mogelijk om een Mediabox te ontvangen. Ik heb je direct een Mediabox opgestuurd, ook zag ik dat je nog een T-50 in bezit hebt, die heb ik ook maar meteen omgeruild voor een T-54. Zodra het nieuwe apparatuur onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Het oude apparatuur hoeven we ook niet meer retour, die kun je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel plezier met je nieuwe apparatuur!

• is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 15 maart 2025

Hi ik wil graag onze oude mediabox omruilen voor een nieuwe. Is dat mogelijk? Groetjes, Mady Wieringa 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13354 reacties
  • 17 maart 2025

Hey ​@Mady1964, hiervoor ben je aan het juiste adres.

Ik heb je direct een nieuwe Mediabox opgestuurd. Zodra hij onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido. De oude Amino hoeven we ook niet meer retour, deze kun je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel plezier met de nieuwe Mediabox! 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen