Afgelopen week overgezet naar T-Mobile TV. Ik kwam daardoor ook automatisch in de cloud terecht
(had volgens T-Mobile geen keuze om lokaal te blijven opnemen). Ik had begrepen dat het in de cloud mogelijk is om meer dan 2 programma’s gelijktijdig op te nemen maar toen ik dat probeerde kreeg ik de mededeling dat het gekozen tijdslot al bezet was en welk programma ik wilde annuleren.
Doe ik hier iets verkeerd of zijn de gelijktijdige opnames in de cloud inderdaad beperkt tot 2 stuks?
Opnames maken in de cloud
Beste antwoord door TMTV
Hoi
In de cloud kun je, binnen de 200 uur aan beschikbare tijd, zo veel programma's tegelijk opnemen als je wilt. Dat dit nu niet lukt, betekent dat je toch op de harde schijf opneemt. Dat kun je voor de zekerheid controleren door naar de opnames te gaan. Als in de balk onderaan GB's staan in plaats van uren, neem je op de HDD op. Of je nu (door het aan te zetten in My T-Mobile Thuis) alsnog kunt kiezen voor cloudopnemen weet ik niet. Maar als je de harde schijf toch niet meer wilt gebruiken, lijkt het mij het beste als een moderator de TV-box voor je omruilt naar een kleinere zonder harde schijf. Dan kun je cloudopnemen aanzetten en kun je meerdere programma's op hetzelfde moment opnemen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.