ik ben sinds kort lid van T-mobile thuis, en ik kijk geregeld naar de BBC, maar ik weet niet goed hoe ik de ondertiteling op die zenders aan kan zetten.
Bij de instellingen staat de 'ondertiteling' al ingesteld op Engels (GB), maar dat levert niks op. Ook de teletekstknop die standaard naar pagina 888 gaat op die twee zenders, doet niks.
Kan iemand mij vertellen hoe ik de ondertiteling op de Entone aan kan zetten?
Moderator edit: Goed nieuws!
Er is iets aangepast. Zodra je de TV Box langer dan 10 seconden van de stroom haalt, komt er nu nieuwe software op de box geladen. Ik ben heel benieuwd wat voor effect dit heeft op de BBC ondertitels! Willen jullie dit testen en laten weten of het heeft gewerkt?
Vanaf volgende week wordt dit waarschijnlijk voor alle klanten beschikbaar, ook zonder deze reset.
Ik ben heeeeel benieuwd naar jullie antwoorden!
^Sander
Beste antwoord door Brian
@SaschaNvdK @HoppieDroppie De fix zit er echt aan te komen en hij gaat mee met de komende grote release. We zijn op dit moment volop aan het testen en ons doel is om dit vóór de zomer uit te rollen. Er komt eerst nog een kleinere update aan en daarna willen we de grote firmware update uit gaan rollen. Deze grote updates doen we maar 1 á 2 keer per jaar en de fix voor de ondertitels was afgelopen november nog niet klaar om mee te gaan met de firmware update van dat moment. Inmiddels is de fix wél klaar maar is het wachten op de firmware update.
Bij een grote firmware update wordt er heel veel getest om er voor te zorgen dat er geen grote bugs de kop opsteken na de release waarbij we veel in contact zijn met de leverancier. In dit proces kan het voorkomen dat we na een interne update toch nog zaken aangepast of verbeterd willen zien wat we dan terugkoppelen aan de leverancier die vervolgens weer aan de slag gaat. De aanpassing moet dan weer getest worden en zo blijft het cirkeltje rondgaan tot we het resultaat hebben dat we willen bereiken.
Dit zorgvuldig doen kost tijd en willen graag de standaard bieden die jullie van T-Mobile gewend zijn. Weet dat jullie stemmen zeker gehoord worden en dat we er alles aan doen om issues zoals de ontbrekende ondertiteling zo snel als we kunnen te verhelpen! En zodra we een concrete datum hebben horen jullie dit direct!
@Sander inderdaad, het opstarten duurde even, want het apparaat had moeite om de systeemklok bij te werken, maar na nog een herstart werkte alles wel. En ondertiteling werkt nu bij de BBC. Het duurde iets meer dan een jaar, maar dan heb je ook wat. Dank jullie wel!
Ik ben echt enorm blij en opgelucht dat dit dossier nu dicht kan. Ik wil iedereen bedanken voor het aanzwengelen EN de terugkoppeling van afgelopen week. Weet dat dit topic ervoor gezorgd heeft dat alle klanten nu kunnen genieten van de ondertitels op de BBC. En dat is jullie verdienste! Groot applaus!
Ik ben echt enorm blij en opgelucht dat dit dossier nu dicht kan. Ik wil iedereen bedanken voor het aanzwengelen EN de terugkoppeling van afgelopen week. Weet dat dit topic ervoor gezorgd heeft dat alle klanten nu kunnen genieten van de ondertitels op de BBC. En dat is jullie verdienste! Groot applaus!
@Sander nu nog het ondertitel probleem bij animal planet/travel channel icm npo 1/2/3 oplossen en wij zijn ook blij...
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.