Skip to main content
Beantwoord

omruilen oude tv box

• 1 oktober 2024
  • 5 reacties
  • 29 Bekeken

Graag zou ik mijn oude tv box willen omruilen voor de nieuwe mediabox, alvast dank

Beste antwoord door Ishana van Odido

Hoi @carrel, ik heb meteen een nieuwe Mediabox voor je aangevraagd. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan! Groetjes, Ishana

Bekijk origineel

5 reacties

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2183 reacties
  • Antwoord
  • 2 oktober 2024

Hoi @carrel, ik heb meteen een nieuwe Mediabox voor je aangevraagd. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan! Groetjes, Ishana

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 26 maart 2025

@Ishana van Odido Mijn mediabox is zo'n 7 jaar oud. Wordt het niet tijd om deze te vervangen?

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4125 reacties
  • 27 maart 2025

Goed dat je aansluit bij dit topic ​@Martijn 001! Ik kan mij voorstellen dat je naar 7 jaar wel toe bent aan een nieuwe Mediabox. Ik regel dat graag voor je! 😀

Wil je alleen nog de laatste 4 cijfers van je IBAN toevoegen aan je community profiel? Dan is de verificatie compleet en maak ik de boel meteen in orde. 

Laat je het mij weten als je zover bent? Ik sta paraat om verder te helpen!

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 27 maart 2025

@Teresa van Odido: De gegevens zijn aangevuld. Alvast bedankt voor het regelen.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4125 reacties
  • 28 maart 2025

@Martijn 001 Super, dankjewel! Ik heb de nieuwe Mediabox gelijk voor je besteld, deze komt binnen 2 tot 5 werkdagen jouw kant op. Fijn toch?! 😀

Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en een track & trace code om je bestelling te volgen. De oude TV Box hoef je niet meer te retourneren, maar mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt. 

Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik wens je alvast veel kijkplezier! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen