Skip to main content
Sticky

Odido TV - Béta: Samsung 2022 modellen en nieuwer.

Odido TV - Béta: Samsung 2022 modellen en nieuwer.
Toon eerste reactie

224 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4098 reacties
  • 4 maart 2025

@Banjer1969 en ​@WimWies Sorry voor de late reactie. Ik heb de code meteen voor jullie aangevraagd. Zodra ik deze ontvang, stuur ik deze gelijk naar jullie door in een privébericht. 

@DeMeuff ​@evanwasbeek Willen jullie je community profiel nog aanvullen met de ontbrekende gegevens (postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN)? Dan is de verificatie compleet en vraag ik de codes meteen voor jullie aan! Geven jullie een seintje als je zover bent? 

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 4 maart 2025

@Teresa van Odido ik heb de ontbrekende gegevens ingevuld!

• is een King Poster
  • 45 reacties
  • 4 maart 2025
Teresa van Odido schreef:

@Banjer1969 en ​@WimWies Sorry voor de late reactie. Ik heb de code meteen voor jullie aangevraagd. Zodra ik deze ontvang, stuur ik deze gelijk naar jullie door in een privébericht. 

@DeMeuff ​@evanwasbeek Willen jullie je community profiel nog aanvullen met de ontbrekende gegevens (postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN)? Dan is de verificatie compleet en vraag ik de codes meteen voor jullie aan! Geven jullie een seintje als je zover bent? 

Top dank je wel

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4098 reacties
  • 4 maart 2025

@DeMeuff Super bedankt voor je snelle reactie, ik heb de code meteen aangevraagd! 

@Banjer1969 en ​@WimWies ik heb de code zojuist in een privébericht naar jullie gestuurd.  

• is een King Poster
  • 45 reacties
  • 4 maart 2025
Teresa van Odido schreef:

@DeMeuff Super bedankt voor je snelle reactie, ik heb de code meteen aangevraagd! 

@Banjer1969 en ​@WimWies ik heb de code zojuist in een privébericht naar jullie gestuurd.  

Helemaal super dank je wel

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4098 reacties
  • 4 maart 2025

Heel graag gedaan! 😀 ​@Banjer1969 

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 4 maart 2025

@Teresa van Odido Ik heb ook de gegevens ingevuld.

• 1 reactie
  • 4 maart 2025

Hallo, de app werkt niet en ik ben door de klantenservice hier naartoe doorverwezen. Mijn modelcode is QE32LS03CBUXXN. Graag ontvang ik een code.

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 6 maart 2025
Tommie van Odido schreef:

Hi allemaal, we hebben nu ook voor Samsung toestellen uit 2022, 2023 en 2024 een Bèta-versie van de nieuwe TV app beschikbaar.

Hoe kan ik meedoen?

Vind je het leuk om hieraan mee te doen en ons helpen om eventuele bugs op te lossen voor lancering? We hebben dan de volgende informatie nodig:

• Modelnummer van je Samsung smart-tv.

Let op: we kunnen je alleen aan deze Bèta-test toevoegen als je smart-tv uit bouwjaar 2022 of later komt.

Waar vind ik het modelnummer?

Fysiek:

Softwarematig:

Ga in het menu van je tv naar: Instellingen > Ondersteuning > Over deze TV

Twijfel je of je tv uit 2022, 2023 of 2024 komt? Zoek dan het modelnummer op internet even op om te checken uit welk bouwjaar het toestel komt.

Toestel geschikt? Meld je aan!

Dan krijg je een voucher code. We hebben 50 vouchers beschikbaar. Als je toestel aan de eisen van het bouwjaar voldoet, zullen we je via een privébericht een voucher code met je delen.

Hoe installeer ik de Bèta-versie van Odido TV?

We hebben de instructies van Samsung beschikbaar gesteld (zie bijlage) om de voucher code in te voeren en de Bèta-versie van Odido TV te installeren. Niet alle afstandsbedieningen (vooral geleverd bij smart monitors) ondersteunen het invoeren of oproepen van een virtueel toetsenbord. Lukt het niet met je afstandsbediening? Dan kunnen wij vanuit Odido hier verder geen support op leveren.

Feedback?

Voor feedback kun je onderstaande invullen en in een comment posten in dit topic. Hoe meer details je kunt geven, hoe beter we hiermee aan de slag kunnen:

• Model Samsung TV en afstandsbediening:
  • Wat werkt niet goed of kan beter:
  • Als er iets niet goed werkt, ervaarde je dit ook met de huidige Odido TV app voor Samsung tv's?

Hoe de voucher activeren?

Download bij attachments.

Modelcode: QE50LS03BAUXXH

Serienummer: 01263SFTA01030X

Graag het voucher voor de app

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 6 maart 2025

Modelcode: QE50LS03BAUXXH

Serienummer: 01263SFTA01030X

Graag het voucher voor de app

• Doet lekker mee
  • 6 reacties
  • 6 maart 2025

@Teresa van Odido 

mag ik een nieuwe code?

• Samsung Frame 65” QE65LS03DAUXXN
  • Besturingssysteem: Tizen
  • SW Versie 1201
  • Versie Smartthings 5.4.32
  •  

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 1582 reacties
  • 9 maart 2025

Hi ​@evanwasbeek, ​@SZUtrecht  voor jullie is direct een code aangevraagd, zodra deze binnen is wordt dit in een privébericht met jullie gedeeld! 

@Erwin 054 en ​@motormuis22, ik zie dat bij jullie nog niet alle gegevens zijn ingevuld in het profiel. ​@Erwin 054, zou jij je geboortedatum willen toevoegen aan je profiel en ​@motormuis22 zou jij je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer willen toevoegen aan je profiel? Zodra dit gedaan is, kan je dit laten weten in dit topic. Dan vragen we voor jullie ook direct een code aan! 

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 9 maart 2025

Waar is mijn geboortedatum voor nodig?

• Doet lekker mee
  • 6 reacties
  • 9 maart 2025

@Nora van Odido  gedaan :)

• is een Top Poster
  • 14 reacties
  • 10 maart 2025

@Tommie van Odido  beste Tommie, nog steeds geen nieuws over de foutcode bij het installeren? En, kan de beta versie nog steeds niet standaard uitgerold worden?

Geoet, Frans

• 1 reactie
  • 10 maart 2025

Wij willen graag meedoen, wij kunnen al bijna een jaar geen TV kijken via de Odido app. Onze Samsung the Frame komt uit 2023. We hebben de Odido app netjes geïnstalleerd, maar het scherm blijft compleet zwart. Alleen de dag na installatie van de router ed kwam het inlogscherm in beeld, maar ik kon geen wachtwoord invullen. Sindsdien blijft het scherm alleen maar op zwart.

Modelnummer is: QE32LS03CBUXXN

Smart control afstandsbediening.

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 10 maart 2025
Nora van Odido schreef:

Hi ​@evanwasbeek, ​@SZUtrecht  voor jullie is direct een code aangevraagd, zodra deze binnen is wordt dit in een privébericht met jullie gedeeld! 

@Erwin 054 en ​@motormuis22, ik zie dat bij jullie nog niet alle gegevens zijn ingevuld in het profiel. ​@Erwin 054, zou jij je geboortedatum willen toevoegen aan je profiel en ​@motormuis22 zou jij je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer willen toevoegen aan je profiel? Zodra dit gedaan is, kan je dit laten weten in dit topic. Dan vragen we voor jullie ook direct een code aan! 

Wanneer komt dat voucher nou? 

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 11 maart 2025
Erwin 054 schreef:
Nora van Odido schreef:

Klopklop

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 11 maart 2025
Erwin 054 schreef:
Erwin 054 schreef:
Nora van Odido schreef:

Klopklop

Die geboortedatum is echt geen reden om niet te antwoorden. 

• is een Master Poster
  • 21 reacties
  • 11 maart 2025

Merkwaardig dat ik na 4 maanden nog steeds op een code zit te wachten….

• 1 reactie
  • 11 maart 2025

Hi allemaal, we hebben nu ook voor Samsung toestellen uit 2022, 2023 en 2024 een Bèta-versie van de nieuwe TV app beschikbaar.

Hoe kan ik meedoen?

Vind je het leuk om hieraan mee te doen en ons helpen om eventuele bugs op te lossen voor lancering? We hebben dan de volgende informatie nodig:

Let op: we kunnen je alleen aan deze Bèta-test toevoegen als je smart-tv uit bouwjaar 2022 of later komt.

Fysiek:

Softwarematig:

Twijfel je of je tv uit 2022, 2023 of 2024 komt? Zoek dan het modelnummer op internet even op om te checken uit welk bouwjaar het toestel komt.

Dan krijg je een voucher code. We hebben 50 vouchers beschikbaar. Als je toestel aan de eisen van het bouwjaar voldoet, zullen we je via een privébericht een voucher code met je delen.

We hebben de instructies van Samsung beschikbaar gesteld (zie bijlage) om de voucher code in te voeren en de Bèta-versie van Odido TV te installeren. Niet alle afstandsbedieningen (vooral geleverd bij smart monitors) ondersteunen het invoeren of oproepen van een virtueel toetsenbord. Lukt het niet met je afstandsbediening? Dan kunnen wij vanuit Odido hier verder geen support op leveren.

Feedback?

Voor feedback kun je onderstaande invullen en in een comment posten in dit topic. Hoe meer details je kunt geven, hoe beter we hiermee aan de slag kunnen:

• Als er iets niet goed werkt, ervaarde je dit ook met de huidige Odido TV app voor Samsung tv's?

Modelcode: UE43CU7190UXXN

Serienummer: 0LNY3HDX300733J

De Odido app geeft problemen bij het opstarten. Klantenservice verwees mij door naar de BETA versie. Daar ontvang ik graag een code voor.

Bij voorbaat dank,

Geert

• 1 reactie
  • 15 maart 2025

Hoe kan ik meedoen?

Fysiek:

Softwarematig:

Feedback?

Ik heb bovenstaande gelezen.

Mijn  Samsung Frame komt uit 2020.

Ik heb nu het probleem dat, ondanks een zeer toereikende wifi verbinding, mijn beeld bevriest.

Help de bèta versie hier ook tegen?

Wordt deze bèta versie later ook beschikbaar gesteld voor mijn tv uit 2020?

TV kijken is nu zeer irritant 

Bspr

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 16 maart 2025

De beta versie werkte een paar weken prima maar nu weer geen beeld bij het opstarten van de app. Meer mensen last van? 

• is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 17 maart 2025
CeeGee schreef:

Tot op heden heb ik geen succes met de Béta-test. Code gekregen van ​@Tommie van Odido: blijf een foutcode krijgen, meerdere keren geprobeerd. Tommie van Odido geantwoord via het privébericht waarin ik de code gekregen heb dat de code niet werkt (ruim 5 dagen geleden): nog geen reactie op mogen ontvangen…

Zou graag de béta-test-app willen proberen: een aantal opnames spelen niet meer af via de originele Odido-app op mijn Samsung t.v. Ben nu met een oude telefoon en de Odido app deze opnamens aan het casten naar de t.v. Werkt wel, maar is redelijk wat gedoe.

Inmiddels dus 22 dagen geleden. Geen reactie van ​@Tommie van Odido gekregen op het antwoord wat ik op zijn privébericht gaf, geen werkende code voor de Béta-test, geen antwoord van ook maar iemand bij Odido.

Begin er behoorlijk klaar mee te worden. Dan maar geen béta-app, ik cast wel via een oude Samsung-telefoon. Werkt wel. Alleen beeldkwaliteit is af en toe wat minder.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen