Skip to main content
Sticky

Odido TV - Béta: Samsung 2022 modellen en nieuwer.

Odido TV - Béta: Samsung 2022 modellen en nieuwer.
Toon eerste reactie

224 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Odido
  • 521 reacties
  • 8 november 2024

Het klopt dat dit inderdaad aan de Samsung tv app ligt en niet aan de (wifi)verbinding. Het probleem lijkt op specifieke groepen Samsung modellen voor te komen. Deze hebben we zelf niet in de testlabs staan en zijn nu bezig om meer technische gegevens te verzamelen bij een aantal gebruikers. Dit vergt helaas wat meer tijd dan gewenst. Met deze gegevens kunnen we de oorzaak achterhalen en hiervoor een oplossing bouwen, zodat de app de sessie met ons tv-platform goed hervat nadat de smart-tv op standby heeft gestaan.

Zodra ik meer weten, zal ik het hier melden. Tot die tijd heeft het volgens mij geen nut om hier verdere troubleshoots voor uit te voeren voor dit specifieke probleem.


  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 268 reacties
  • 8 november 2024
Hans-Juriën schreef:

Het klopt dat dit inderdaad aan de Samsung tv app ligt en niet aan de (wifi)verbinding. Het probleem lijkt op specifieke groepen Samsung modellen voor te komen. Deze hebben we zelf niet in de testlabs staan en zijn nu bezig om meer technische gegevens te verzamelen bij een aantal gebruikers. Dit vergt helaas wat meer tijd dan gewenst. Met deze gegevens kunnen we de oorzaak achterhalen en hiervoor een oplossing bouwen, zodat de app de sessie met ons tv-platform goed hervat nadat de smart-tv op standby heeft gestaan.

Zodra ik meer weten, zal ik het hier melden. Tot die tijd heeft het volgens mij geen nut om hier verdere troubleshoots voor uit te voeren voor dit specifieke probleem.

Als je het mij vraagt heeft het te maken met de ronduit algehele slechte performance van de Odido TV app voor Samsung. Misschien is het een idee om de app voor wat betreft de uitvoeringssnelheid te optimaliseren zodat de performance een stuk beter wordt zodat dit soort problemen wat lijkt op een soort timeout tot het verleden zal behoren.

Wat opvallend is dat je eerst een lange tijd een leeg zwart scherm ziet en resulteert in de genoemde foutmelding en dat voelt aan als een soort timeout.


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 10 november 2024

Ik heb sinds kort ook een Samsung tv uit 2024. Mocht er nog ruimte zijn in deze bèta, dan doe ik graag mee.

QE65S95DATXXN

 


  • is een Master Poster
  • 21 reacties
  • 11 november 2024

Zou ook graag mee willen doen:

QE65S95BATXXN Bouwjaar 2022


  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 268 reacties
  • 11 november 2024
Miro73 schreef:

Ik had heel goed ervaring met mijn Samsung the Frame uit 2022. Ik las dat Samsung brengt update naar One UI bij alle TV toestellen vanaf 2023. Dat zal misschien extra complicaties brengen van de ontwikkelaars. ..

Anyway zijn bèta testers met Samsung tv uit 2022 die grote problemen ervaren? Het is misschien handig om te inventariseren en eventueel update officieel te maken alleen voor modellen uit 2022...

Hoi, 

 

Je hebt helemaal gelijk! Ik heb zojuist firmware 2013.1 geïnstalleerd en dat is Samsung OneUI for TV. 


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 12 november 2024

Ik doe graah mee.
 

Frame 2023 32 inch
QE32LS03CBUXXN


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 17 november 2024

Ik wil ook graag meedoen, gisteren hebben we een Samsung The Frame 32LS03C (2023) gekocht waarop de Odido TV app het helemaal niet doet (kan de app wel installeren maar na openen blijft het scherm zwart).

QE32LS03CBUXXN


  • is een Master Poster
  • 21 reacties
  • 19 november 2024

Is de beta test nog beschikbaar? Heb nog niks vernomen.


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 19 november 2024
nl2bzw schreef:

Is de beta test nog beschikbaar? Heb nog niks vernomen.

Ja, jammer genoeg komt er 0,0 reactie van iemand van Odido. Erg jammer dit...teleurstellend


johnfeijen
  • Doet lekker mee
  • 84 reacties
  • 21 november 2024

Ik heb sinds vandaag ook een Samsung tv uit 2024. Ik doe graag mee aangezien de huidige odido tv app niet goed werkt.

QE50Q60DAUXXN


  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 268 reacties
  • 21 november 2024
johnfeijen schreef:

Ik heb sinds vandaag ook een Samsung tv uit 2024. Ik doe graag mee aangezien de huidige odido tv app niet goed werkt.

QE50Q60DAUXXN

De bèta voor Samsung heeft ook zijn onhebbelijkheden! 


  • is een Master Poster
  • 21 reacties
  • 4 december 2024
Michel281 schreef:
johnfeijen schreef:

Ik heb sinds vandaag ook een Samsung tv uit 2024. Ik doe graag mee aangezien de huidige odido tv app niet goed werkt.

QE50Q60DAUXXN

De bèta voor Samsung heeft ook zijn onhebbelijkheden! 

De huidige app ook ( je kan de app met de back knop niet afsluiten, geen dolby en het meest irritante is dat de app bij het terugkijken van het weerbericht veel te vroeg stopt met het programma en dan zit je midden in gtst verder heel irritant dat je niet door kan spoelen in een programma met terugkijken). Het is dat ik 10 maanden gratis tv erbij heb gekregen, maar daarna stop ik bij odido met de tv...…

Zou mooi zijn als je internet bij odido af zou kunnen blijven nemen en tv bij ziggo


  • is een Master Poster
  • 39 reacties
  • 8 januari 2025

Ik wil ook graag BETA tester worden. Nieuwe Samsung uit 2024. Ik ontvang graag een code.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • Moderator | Internet + TV
  • 13354 reacties
  • 14 januari 2025

Hey ​@wilcokooistra, ik heb je de vouchercode opgestuurd via privéberichten. De instructies staan in dit topic! 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 15 januari 2025

ik wil graag beta tester worden

Modelcode QEPT3HIX500360R

SAMSUNG THE FRAME UIT 2023


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4098 reacties
  • 16 januari 2025

@Reijno Super, ik help je hier graag bij!

Op dit moment kan ik nog niet bij jouw gegevens in ons systeem op basis van het e-mailadres wat je gebruikt voor de community. Zou je de velden in jouw profiel willen vullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer? Je doet dit door op jouw profiel te klikken > profiel bewerken. De verificatie is dan compleet en ik kan je dan meteen verder helpen! 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 16 januari 2025
Teresa van Odido schreef:

@Reijno Super, ik help je hier graag bij!

Op dit moment kan ik nog niet bij jouw gegevens in ons systeem op basis van het e-mailadres wat je gebruikt voor de community. Zou je de velden in jouw profiel willen vullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer? Je doet dit door op jouw profiel te klikken > profiel bewerken. De verificatie is dan compleet en ik kan je dan meteen verder helpen! 

Done!


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4098 reacties
  • 16 januari 2025

@Reijno Super, dankjewel! Ik heb je de code gestuurd in een privébericht. 

De instructies vind je in de openingspost van dit topic. Dankjewel voor je hulp! 


  • is een Master Poster
  • 39 reacties
  • 16 januari 2025
Tommie van Odido schreef:

Hey ​@wilcokooistra, ik heb je de vouchercode opgestuurd via privéberichten. De instructies staan in dit topic! 

Inmiddels enkele dagen de Beta app in gebruik en geen zwarte schermen meer gezien. De interface is nu ook vergelijkbaar met wat ik gewend was met mijn ChromeCast. Het schakelen tussen zenders duurt een fractie langer dan bij de productie app heb ik het gevoel, je hebt dus even een zwart scherm voordat je beeld krijgt. Ook merk ik dat als ik mijn televisie aanzet en de app automatisch start er geen foutmeldingen meer komen alleen een melding dat de app herstart wordt. Dit vind ik niet storend. Kan het kloppen dat er andere resoluties worden gebruikt in de Beta? Al met al niet ontevreden, misschien kunnen jullie een knop in de instellingen maken waarin je hard de resolutie kan zetten? 1080p of 4k etc?


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 17 januari 2025

Graag zou ik mee willen draaien in het Beta programma.

Samsung Smart Monitor M80D
Modelcode: LS32DM801UUXEN

Ik zou graag een vouchercode ontvangen.

 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 18 januari 2025
Tommie van Odido schreef:

Hey ​@wilcokooistra, ik heb je de vouchercode opgestuurd via privéberichten. De instructies staan in dit topic! 

Vrij bijzonder dat iemand die 2 maanden later toegang vraagt tot de bèta eerder een reactie heeft... 


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4098 reacties
  • 19 januari 2025

@JHuisman1985 Het topic is zo vol dat we soms berichten over het hoofd zien, maar dat is echt niet onze bedoeling. Het is juist super fijn dat je ons wilt helpen. Mijn oprechte excuses dat je nog niet bent toegevoegd aan de beta test.

Ik heb dit uiteraard meteen voor je aangevraagd. Zodra ik de code ontvang, deel ik deze ook gelijk met jou!

 

@tgielis Ik heb ook voor jou een code aangevraagd, zodat je je kan aanmelden als beta tester. Ik deel de code, zodra ik deze ontvang! 

 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 20 januari 2025

Ik zou ook graag mee willen draaien in het beta programma.

Samsung the Frame 65
modelcode: QE65LS03BAUXXN


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4098 reacties
  • 21 januari 2025

@JHuisman1985 ​@tgielis Ik heb de code naar jullie gestuurd. 

@Marcel Kennis Ik heb code voor je aangevraagd. Zodra ik deze heb, stuur ik ‘m meteen naar je door! 


  • Doet lekker mee
  • 6 reacties
  • 21 januari 2025

Meld me graag aan voor Beta

 

  • Samsung Frame 65” QE65LS03DAUXXN
  • Besturingssysteem: Tizen
  • SW Versie 1201
  • Versie Smartthings 5.4.32
  • Versie Odido app 2.0.3774

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen