Skip to main content

netwerkverbinding mislukt tv box


Mijn buurvrouw krijgt op de tv box met regelmaat de volgende foutmelding:

 

Netwerkverbinding mislukt

Er is geen verbinding met de TV-dienst. Controleer de bekabeling en internetverbinding.

 

Zij heeft de tv box rechtstreeks op het modem. De prefab utp-kabel ook al vervangen zonder soelaas.

Na het van de netspanning gehaald te hebben doet de tv box het weer om vervolgens weer bovenstaande foutmelding te krijgen.

Mevrouw is pasgeleden verhuisd en is overgegaan van tele2 naar t-mobile. Daarbij moet ik opmerken dat t-mobile geen monteur wilde aansturen om deze oudere mevrouw te helpen met het installeren.

Misschien dat t-mobile de lijn wil uitlezen en eventueel kosteloos een monteur wil aansturen om de huisinstallatie na te lopen.

Bij voorbaat dank.

 

 

Uitgelichte reactie

11 mei 2023

Hi @shearwater, wat mooi om te horen dat je je buurvrouw zo te hulp schiet! Dat wij geen monteur hebben gestuurd baart mij erge zorgen. Dit is absoluut niet hoe we hiermee om willen gaan. 

Omdat het om de buurvrouw gaat, heb ik wel een aantal gegevens nodig om naar de verbinding te kunnen kijken. Kan je mij de postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen? Dan kijk ik graag mee naar de verbinding!

8 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13312 reacties
  • 11 mei 2023
Uitgelichte reactie

Hi @shearwater, wat mooi om te horen dat je je buurvrouw zo te hulp schiet! Dat wij geen monteur hebben gestuurd baart mij erge zorgen. Dit is absoluut niet hoe we hiermee om willen gaan. 

Omdat het om de buurvrouw gaat, heb ik wel een aantal gegevens nodig om naar de verbinding te kunnen kijken. Kan je mij de postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in een privébericht sturen? Dan kijk ik graag mee naar de verbinding!


  • Auteur
  • is Prince of Content
  • 63 reacties
  • 11 mei 2023

@Tommie 

Bedankt. Zodra ik haar zie dan zal ik een privébericht sturen. Alvast bedankt voor het meekijken!


  • Auteur
  • is Prince of Content
  • 63 reacties
  • 11 mei 2023

@Tommie Zojuist heb ik een privébericht gestuurd.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13312 reacties
  • 12 mei 2023

Hi @shearwater, ik heb je berichtje gezien.

Ik heb meteen de lijn uitgelezen, dit ziet er allemaal heel goed uit. Alles is stabiel en de TV Box is goed aangesloten op het modem. Ik vind de foutmelding erg apart en heb dit daarom doorgezet naar onze techneuten. Zodra ik antwoord terug heb, zal ik het je laten weten! 


  • Auteur
  • is Prince of Content
  • 63 reacties
  • 12 mei 2023

Bedankt @Tommie We wachten het antwoord van jou en je collega's af.


  • Auteur
  • is Prince of Content
  • 63 reacties
  • 23 mei 2023

@Tommie Het is even geleden dat ik dit topic heb geopend. Heb je al antwoord terug van je collega's? 


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi @shearwater, sorry voor de stilte! Ik wil graag met je meekijken maar omdat Tommie met verlof is kan ik niet bij de gegevens van je buurvouw. Zou je mij deze via een privébericht willen toesturen? Dan check ik zo snel mogelijk hoe het zit met het onderzoek!


  • Auteur
  • is Prince of Content
  • 63 reacties
  • 24 mei 2023

Bedankt @Cheyenne 

Ik heb je een bericht gestuurd! Graag hoor ik van je hoe het staat met het onderzoek.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen