Skip to main content

mediabox maakt geen internet verbinding

• 10 februari 2025
  • 5 reacties
  • 32 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Mijn mediabox heeft internet en is verbonden zoals ik kan zien bij de instellingen.

Als ik naar gids ga, komt er een melding. Je hebt geen internetverbinding. Hoe dan? 
Ik heb al de WiFi modem en de Odido mediabox gerest. Hoe kan dit opgelost worden?

Uitgelichte reactie

10 februari 2025

Probeer eens bekabeld

5 reacties

totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img
Uitgelichte reactie

Probeer eens bekabeld

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 22 maart 2025

Ik heb hetzelfde probleem. Mediabox is bekabeld aangesloten. TV en apps doen het gewoon, dus internetverbinding moet wel werken. Maar als ik naar de Gids ga, dan krijg ik de melding dat er geen internetverbinding is.

Is hier al een oplossing voor?

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@stefan727, heb jij misschien last van dit issue in Purmerend? Zo ja, wil ik je vragen dit af te wachten en gebruik te maken van de tussenoplossing. Woon jij ergens anders? Voeg dan jouw volledige naam, straatnaam, postcode, huisnummer, geboortedatum, je 06-nummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer toe aan je Community profiel. Zodra deze compleet is, kan ik meekijken!

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 23 maart 2025

Dank je voor je antwoord. Dat zijn wel heel veel gegevens om in te vullen in een forum. Kan dit ook op een andere manier?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13496 reacties
  • 24 maart 2025

De gegevens in je profiel kunnen alleen bekeken worden door Odido Medewerkers ​@stefan727. Om fraude te voorkomen moeten wij dit uitvragen. Zet je dit liever niet online dan kun je met onze klantenservice bellen! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen