Skip to main content

Geen TV verbinding sinds vrijdag 21 maart.

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik woon in Eindhoven en heb sinds vrijdag 21 maart jl geen TV verbinding meer. Ik heb modem en media-box gereset, maar dat heeft niet geholpen. Het lijkt erop dat de TV geen verbinding met de server kan maken.

Gaarne advies.

Uitgelichte reactie

25 maart 2025

Hoi ​@Ricardido, welkom op onze Community!

Ik wil dat je ongestoord tv kunt kijken, daarom kijk ik graag met je mee. Bedankt voor het invullen van je gegevens, hierdoor heb ik je abonnement direct omhoog kunnen halen. Ik wilde een lijnmeting uitvoeren, echter krijg ik geen verbinding met het modem. Zou je het modem 30 seconden stroomloos willen maken en weer aanzetten? Dan krijg ik als het goed is wel een goede verbinding met het modem tot stand. Dan kan ik dit voor je gaan onderzoeken! Geef je mij een seintje als je dat gedaan hebt? Alvast bedankt. 

5 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13531 reacties
  • 25 maart 2025

Hoi ​@Ricardido, welkom op onze Community!

Ik wil dat je ongestoord tv kunt kijken, daarom kijk ik graag met je mee. Bedankt voor het invullen van je gegevens, hierdoor heb ik je abonnement direct omhoog kunnen halen. Ik wilde een lijnmeting uitvoeren, echter krijg ik geen verbinding met het modem. Zou je het modem 30 seconden stroomloos willen maken en weer aanzetten? Dan krijg ik als het goed is wel een goede verbinding met het modem tot stand. Dan kan ik dit voor je gaan onderzoeken! Geef je mij een seintje als je dat gedaan hebt? Alvast bedankt. 

• Auteur
  • 2 reacties
  • 25 maart 2025

Hallo Tommie, ik heb zojuist de door jou gevraagde aktie uitgevoerd. 

Ik ben benieuwd. 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4124 reacties
  • 27 maart 2025

@Ricardido Super bedankt voor de genomen moeite! 

Ik heb gelijk opnieuw gekeken en zie inderdaad dat de snelheid niet optimaal is. Dit heeft natuurlijk ook invloed op het TV signaal. 

Om dit voor je op te lossen, zal ik een ticket aanmaken naar onze technische dienst. Wel heb ik nog wat aanvullende informatie nodig. Ik ben benieuwd naar het volgende: 

• Is het TV menu wel zichtbaar?
  • Krijg je ook een foutmelding in beeld? Zo ja, welke?
  • Kan je wel gebruikmaken van andere apps op de Mediabox (bijvoorbeeld Netflix)?
  • Heb je de Mediabox bekabeld aangesloten? Zo niet, wil je dit eens proberen?

Geef je mij een seintje als je zover bent? Dan ga ik meteen voor je aan de slag!

• Auteur
  • 2 reacties
  • 27 maart 2025

Hallo Teresa,

De foutmelding die ik kreeg gaf aan dat de TV de server niet kon bereiken. Ik heb eergisteren alles nog een keer helemaal afgesloten (electra eraf en kabels eruit) en daarna weer aangesloten. Toen vroeg de TV op een gegeven moment of ik op Odido wilde inloggen en toen kreeg ik weer TV !!?? Waarom nu wel is mij niet duidelijk. Ik hoop dat het blijvend is.Ook op mijn I-Pad kan ik nu weer TV ontvangen. Dat ging eerst ook niet meer! 

Andere apps zoals Netflix kon ik wel gebruiken. De mediabox is bij mij altijd al bekabeld aangesloten.

Groet,

Richard 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4124 reacties
  • 28 maart 2025

@Ricardido Geweldig om te lezen dat je weer aan het genieten bent van TV, dat is fijn! 😀

Ik heb natuurlijk gelijk de vergoeding voor de tijd dat je hier geen gebruik van hebt kunnen maken voor je in het systeem gezet. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en dit bedrag zal worden verrekend met de volgende factuur.

Mocht ik je nog ergens bij kunnen helpen, laat je het dan weten? Ik sta altijd voor je klaar! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen