Beantwoord
Direct naar een radiokanaal met de afstandsbediening
kan ik met de afstandsbediening ,zonder de tv, het nummer ven de radiozender intypen?
Met t.v. is nogal omslachtig als je alleen radio wil luisteren.
B.v; Brava is 1022, intikken geeft geen reactie. De t.v werkt zo wel!
Met t.v. is nogal omslachtig als je alleen radio wil luisteren.
B.v; Brava is 1022, intikken geeft geen reactie. De t.v werkt zo wel!
Beste antwoord door jduy
Dank voor je reactie.
Inmiddels doe ik het zo; Ik zet de tv een de box aan, schakel radio in via menu, stel af op bv 1022(inderdaad classic fm), en zet de tv uit als ik die verder niet nodig heb.
Ik kan nu TOCH met de cijfertoetsen een andere zender opzoeken, en even geduld, 3sec.?
Wel snel intoetsen, de afstandsbediening reageert snel. Anders klopt je keus niet.
Als ik s,avonds de tv uitschakel zet ik eerst via menu op radio, ik kan dan de volgende dag radio luisteren zonder de tv aan te moeten zetten. Wel zo handig. Volume is alleen via de box te tegelen.
Bekijk origineelInmiddels doe ik het zo; Ik zet de tv een de box aan, schakel radio in via menu, stel af op bv 1022(inderdaad classic fm), en zet de tv uit als ik die verder niet nodig heb.
Ik kan nu TOCH met de cijfertoetsen een andere zender opzoeken, en even geduld, 3sec.?
Wel snel intoetsen, de afstandsbediening reageert snel. Anders klopt je keus niet.
Als ik s,avonds de tv uitschakel zet ik eerst via menu op radio, ik kan dan de volgende dag radio luisteren zonder de tv aan te moeten zetten. Wel zo handig. Volume is alleen via de box te tegelen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.