Skip to main content

begintijd ooname

• 16 maart 2025
  • 1 reactie
  • 10 Bekeken

Sinds een week neemt de tvbox programma's niet meer exact bij het begin op.

Ik weet dat ik bij een opname de begintijd met stappen van 5 minuten kan aanpassen,  maar dat vergeet ik wel eens.

Kan dit opgelost worden , of is er een setup mogelijk om standaard alle opnames aan te passen (kpn kon dat )

Uitgelichte reactie

17 maart 2025

Hey ​@Lexjo, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat deze functie goed werkt. Dit kan komen doordat de informatie niet juist bij ons binnenkomt en dat de opname pas later begint dan zou moeten. Kan je een aantal voorbeelden aanleveren? Graag het programma, de zender en tijdstip van de uitzending erbij noteren. Dan ga ik het laten controleren!

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13354 reacties
  • 17 maart 2025
Uitgelichte reactie

Hey ​@Lexjo, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat deze functie goed werkt. Dit kan komen doordat de informatie niet juist bij ons binnenkomt en dat de opname pas later begint dan zou moeten. Kan je een aantal voorbeelden aanleveren? Graag het programma, de zender en tijdstip van de uitzending erbij noteren. Dan ga ik het laten controleren!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen