Hoi @annemariehof, ik wil je graag verder helpen! Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel?
Ook ben ik benieuwd welke knoppen het wel/niet doen. Dan weet ik welke stappen je het best kan uitvoeren!
Hoi @annemariehof, ik wil je graag verder helpen! Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel?
Ook ben ik benieuwd welke knoppen het wel/niet doen. Dan weet ik welke stappen je het best kan uitvoeren!
een technische hulp regelt voor mij alles aangezien ik dat zelf niet kan.
dus ook deze reactie
gegevens zijn: XXXX
het systeem is onbetrouwbaar, nadat de nieuwe mediabox geinstalleerd was kon met de afstandbediening de mediabox en televisie bedient worden.
er zijn 2 mediaboxen en de eerste werkt tot nu toe goed met als enige storing soms s’avonds de melding
rond 7 uur komt storing internet ligt eruit ,dit ligt niet aan uw toestel, na enige tijd is internet weer opgestart en werkt de tv weer.
de 2e mediabox was niet goed te programmeren en is vervangen,na 2 dagen kon deze niet opstarten en de tv ook niet, door alles spanningloos te maken lukte dat wel weer maar zijn oa de thuis,de radio, de programma toets niet te bedienen,ook met een andere afstandbediening niet
zaterdag ook het modem opnieuw op moeten starten omdat de video deurbel opeens geen internet verbinding had.
Voor de mevrouw is dit alles zeer vervelend en ze wil dan ook een goede oplossing van de problemen temeer omdat het bij KPN wel zonder problemen werkte.
mvg L.Barendrecht
Moderator edit: Plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.
Hey @annemariehof & L. Barendrecht, ik wil dit heel graag onderzoeken. Zou je je profiel willen aanvullen met je geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Die heb ik namelijk nodig voor de verificatie en dan kan ik op een afstandje meekijken naar de situatie. Geef je mij een seintje als je dit gedaan hebt? Alvast bedankt!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.